Gå til innhold

Hvor mange dagdupper har deres 6 mnd babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sover fortsatt 4 korte dupper pr. dag.

0630 Står opp.

0730-0800 tidefn. Sover i 45-60 min.

1100 Sover i 45-60 min

1500 Sover i 45-60 min. (Sov i går i 1,5 time)

Legger seg i 19-1930 tiden og sovner som regel innen 15 min. Er oppe i 24-01 tiden og 04 tiden for MME.

Tror hun begynner å kutte ut morgenduppen da denne bare har blitt kortere å kortere. I dag var hun våken i 2 timer før hun omsider sovnet etter å ha gnidd øyne i 1 time.

Skulle ønske at hun sov lenger og heller kuttet ned antall dupper men dette er vel nesten noe hun må styre selv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min våkner ca 8.30

Sover fra 10.30-11.30

Så fra 13.30-14.30

17.30-18.30

21.00-21.30

Sovner rundt 23 på kveldene.

Skrevet

Med eldstemann gikk vi fra tre til to dupper rundt 6 mnd. Lillebror er 5 mnd og sover så langt tre dupper.

Skrevet

Her er snuppa akkurat fylt 7 mnd men det var ikke lenge etter hun fylte 6 mnd at hun selv gikk fra 3 dupper ila dagen til 2. Merket det på henne at hun var vanskelig å få til å sove når jeg la henne i vogna. Hun virket trøtt, men ikke trøtt nok liksom! Så hun selv drøyde våkentiden mer og mer igjom dagen. Men de første to ukene hendte det at det ble 3 dupper innimellom selv om det var kjempevanskelig å få henne til å sove den siste enda hun var suuupertrøtt. Blir en overgangsfase så finner de rytmen etterhvert. Her er det dager innimellom som hun våkner 05 også pga urolig søvn pga tennene. En normal morgen er 06-07. Nå har det stabilisert seg på 2 dupper. Sover 40-90 minutter på hver. Natta kl 1830.

Skrevet

Mi lille jente på 5 og en halv mnd sover veldig mange dupper på dagen :S Våkner 7-7.30 og legger henne 19.00-19.30. imellom der kan det være alt fra 3-5 dupper på en dag. Spørs helt på hvor lenge hun sover duppene på.. Men er som regel veldig trøtt etter 1 - 1 1/2 t våken..

Skrevet

Da nurket var 6 mnd, hadde han 3 dagdupper på 1t hver gang (totalt 3t). kl.09, kl.12 og siste kl.15.

Skrevet

Dagdupper har han tre av. Formiddag, tidlig ettermiddag og så en sen ettermiddag. Den første og siste sover han alt fra 30-60 min men den i mellom kan være opp til to timer. Han får ikke sove etter kl 19 på kvelden og får siste måltid rundt 21. Da er han stuptrøtt og sulten så da sovner han med engang. så sover han til rundt 06-07 tiden uten mat.

Skrevet

Småen her er 7 mnd og har 2-3 dupper pr dag.

Var ca det samme når han var 6 mnd.

Står opp ca 08.30 og legger seg ca 19.00.

Skrevet

Vi gikk ned til 2 dupper om dagen da loppa var 5,5 mnd gammel. Fra hun var 9,5 mnd har hun sovet bare én dupp om dagen. Funker utmerket, og leggingen går lett som en lek både dag og natt:)

Skrevet

Blir 6 mnd imorgen og har i det siste hatt 3-4 dupper hvorav den første ca 1,5 timer etter vi står opp. Han sover alt fra 30 min til 1,5 timer, men oftest 45 min. Noe skjer imidlertid om dagen for han har begynt å sove 10-11 timer i strekk om natta. Og har blitt vanskeligere å legge på de vanlige tidene på dagen.

Skrevet

Vi har leggetid ca 20, og han får ikke sove etter kl 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...