Gå til innhold

Dere som har baby/barn og har malt soverommet til baby/barnet. Hvilken maling brukte dere og når flyttet baby/barnet inn?

Anbefalte innlegg

Har ei snuppe på 10 mnd og har malt den ene veggen hennes. Ikke med sense men med vanlig(ikke olje). Når tror dere at hun kan overta rommet? Surfet litt på nettet og det står jo at det kan avgi gasser i flere mnd så derfor lurte jeg påhba dere har gjort?

Fortsetter under...

Vi brukte Sense, og flytta henne inn på rommet igjen samme dag.. Var visst helt OK ifølge de på butikken:)

Tror det er noe annet med sense maling. Den er fri for søle stoffer. Men vi tenkte ikke på å kjøpe sense da vi kun trengte 1 l til den ene veggen. Men tenker som så at EN vegg ikke er like ille som 4 vegger:) Får gi det en uke eller to etter god lufting:)

Vi malte med en maling ala den sense malingen. Tok det en kveld jeg hadde barnevakt, så det sto en dag før tassen min sov på rommet. Men det luktet nesten ingen ting... er greit at malingen tørker ordentlig også før de flytter inn. vi måtte ha 2 strøk så skulle det tørke 4 timer mellom lagene så det tok jo noen timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...