Gå til innhold

Fødeklar!:)...hvor mange dager har dere andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Idag har jeg 21 dager til termin.. Dvs fødeklar:) mye nedpress og utflod .. 3 gangs og her har hodet festet seg:) men med de 2 andre gikk jeg 4&5 dager overtid så belager meg på det samme denne gangen !:s Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20dager:) nå begynner virkelig nedtellinga. er så klar for å møte den lille, så ho må gjerne komme snart..

men nyter dagene nå, treffer venner og skal prøve å få gjort siste innspurt i huset i dag,dvs vaske av lister og dører:P ohoi,det blir hardt!

hva mener dere med nedpress?? er det den følesen der hvor det bare blir så himla tungt nederst i magen?

hehe, fikk 1mann ved hastekeisersnitt uke 37 sist, kom aldri til å hilse på noen sånne mot-slutten tegn..

Skrevet

Forhåpentligvis INGEN!10 darer på overtid nå.Blir satt i gang om en time,håper å se lillegutt i løpet av det neste døgnet:))

Lykke til videre,innspurtere.

Skrevet

21 dager her. Ikke lenge igjen nå.

Skrevet

Termin i dag :) Har hatt endel vonde kynnere både regelmessige og uregelmessige siden søndag og holder på å bli sprø... Fikk beskjed for en uke siden at hodet hadde festet seg. Barn nr.3 her :)

Skrevet

23 dager igjen.

Har egentlig bare lyst å sov e frem til fødselen,så trøtt for tiden.

med førsteman startet riene dagen etter termindato(ute etter 2) men så er det jo denne barnehageregelen om du føder etter 31 august har du ikke krav på barnehageplass. så jeg MÅ jo bare føde før.. :o

Skrevet

29 dager til termin, men vi skal settes i gang 4 dager før om ikkje bebisen er kommet før.

Komplikasjoner forrige gang 12 dager på overtid, så derfor tar legene ingen sjanser denne gangen...

Skal ta modningsakupunkter denne gangen, så jeg krysser fingre for at det fungerer :) :) :) Nærmer seg veldig fort...kun 4 arbeidsdager igjen :)

Ha en strålende dag!

Skrevet

Har 11 dager igjen til termin, måtte de gå fort:) Er andre gangs.

Skrevet

20 dager igjen:)

men har ikke merka noenting, ikke kynnere eller noe..

men men ...:);) gleder meg sånn til å møte babyen:)

Skrevet

En uke igjen akkurat idag:0)

Har endel harde kynnere, føler meg som en hard ballong.

Beg å tro at jeg kommer til å gå ov tiden, og det gjør meg redd og veldig deppa.

Skrevet

Jeg har 14 dager igjen. Hodet er ikke festet enda.

Sist gikk jeg en uke over termindato, så jeg gjør nok det igjen. Så jeg tenker jeg har 21 dager igjen. Hun må for all del ikke komme nå, er ikke klar enda!

Skrevet

1! Men må nok belage meg på å gå over tida gitt..hodet har ikke festet seg, men er jo ikke alltid det gjør det før rett før heller så..får leve i trua:P

Skrevet

39 dager hær & er veldig klar for og bli ferdig å treffe skatten <3 Lykke til til dere som er fødeklare :)

Skrevet

9 dager igjen her.. forste barnet.. var hos legen pa mandag, slimproppen hadde da gatt og hodet er festet, no sitter vi bare a venter.. hatt mange "falske" alarmer siste dagene, men fortsatt ingen baby...

Skrevet

40 dager i dag, og endelig offiselt høygravid :-) Hode har lagt seg ned men er tidlig å si om det har festet seg :-)

Gleder meg til å komme til 21 dager og fødeklar...mi første kom 9 dager før termin og noe sånt hadde vært greit denne gang også, men driver å forbreder meg mentalt på at det kan jo godt gå over denne gang, bare sånn for å være sikker ;-)

Skrevet

40 dager igjen :))) Hatt en natt med veldige menssmerter, mye nedpress og romstering veeeldig langt ned. Sikkert et ekstra velkommen til høygravid :P

Skrevet

46 igjen her, og signerer ☥ Liv ☥ med gutt *høygravid*. Vært våken hele natta, med en ekstren kvalme som ikke går over. Heil pyton!!

Ellers skinner sola og jeg skal ut å pine meg selv litt i steikende varme :P

Skrevet

Termin idag den 11. august. Spennende om det skjer noe denne uka :-D

Skrevet

11 dager igjen... :) Og var sikker på det starta opp noe i natt, holdt på fra 03.30 til 07.00 - Men nei! Like rolig nå igjen. Så da ligger jeg ute i sola og leser bok da! :) Deilig å bare slappe av. Må bare innse at han kommer når han kommer. Kos dere med babyspark og deilig sol jenter!

Skrevet

5 dager på overtid. Møkklei :( Kom nå baby!!!!!!

Skrevet

2 dager igjen!!! Hodet er festet, tassen ligger langt ned, moden og 1 cm åpning!!! Masse murring, kynnere og nedpress! Men sånn kan det jo være en stund. Spent på når tassen bestemmer seg for å komme :)

Skrevet

5 dager til termin:) hodet festet og langt ned i bekkenet for lenge siden...hvis ikke frøken kommer selv innen termin blir jeg satt i gang neste uke...:P

Skrevet

2 dager på overtid! og flere skal det sikkert bli. Hurra! :P

Var på en ekstra kontroll på sykehuset i går, under ctg ble det registrert rier opp til 100, noen som vet hva det tallet tilsier? uansett, ble sjekket modning, nesten ikke noe moden, men har to cm åpning. Det ble røsket og revet litt inni der, trodde nesten hun skulle komme ut med noen av innvollene mine:P

Hadde regelmessige rier fra omtrent 8 i går kveld, til 5 i natt. Da fikk jeg beskjed om å sove siden dem ikke tok seg noe opp. (jeg var hjemme). Når jeg våknet, hadde jeg ingen vondter, eller antydning på at noe var i gang. flott! så her ligger jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...