mimsen1986 Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hvordan vet man om det er vannet som går? Jeg stod å pusset tenner i sted og kjente plutselig det rant litt vann ut.. tenkte først at jeg sikkert bare hadde tisset litt på meg. Men det kom såpass mye at jeg måtte skifte truse. Kan det være at det var vannet? Andre som har erfaring med at det kommer litt og litt vann? Hilsen førstegangsfødende
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Vannet kan komme litt og litt eller mye. Ikke alltid så lett dette her. Kan også være utflod som nok kan komme i store mengder. Bare en måte å finne ut av det på og det er å ringe føden å prate med de..
knerten09+ knerteline11 Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Jeg har hatt mye utflod det siste (38+1 idag), så mye at jeg liksom kjenner at det kommer. Mener å huske fra sist at når vannet gikk så var det lett ferskenfarget samt at det luktet ganske spesielt (ser fargen lettest ved å ta på truseinnlegg/bind og se om vesken setter farge). Men det kan sikkert være forskjellig som alt annet. På meg så fosset det også ut sist. Gikk mens jeg satt på do og hørtes ut som jeg tisset. Men det kan visstnok komme litt i små mengder og om hodet til blokkerer 'utgangen'. Det er bare mine erfaringer, men føden kan nok gi den beste veiledningen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå