Pogoled Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hvor er dere alle sammen i kveld da?? Dollypopp, Petrine osv... savner dere her inne, men håper selvfølgelig ting er på gang og er det er grunnen til at dere har sviktet oss i kveld:P
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Hei Er her jeg, men har store problemer med siden her innimellom. Går såååå tregt, får beskjed om at siden ikke finnes og sånn. Frustrerende!! Dollypopp er på ett sted jeg gjerne skulle vært. Føden. Der har det skjedd litt i løpet av dagen så kanskje.... Men regner med hun kommer med oppdateringer etterhvert ) Her skjer det ikke noe nytt (( Enn med deg?
Pogoled Skrevet 10. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2011 Ja, det er noe som skjer ganske ofte her på BIM.. siden laster og laster, også plutselig får jeg og beskjed om at siden ikke finnes.. GRUSOMT irriterende! *hmpfr* Så bra at Dollypopp er på føden da.. Gleder meg til oppdatering! Når skal du på overtidskontroll da? Eller har du vært.. husker ikke jeg:P Her har det vært et par sterke tak nederst i magen i dag, samt murringer.. vet ikke helt om det var maserier eller hva? Jeg har mye kynnere, noen vonde, andre ikke.. Dette tror jeg kan ta tid... Hadde en viss forhåpning om at jeg skulle føde før termin (siden mamma gjorde det med alle tre ungene), men skulle ikke forundre meg om jeg går over tiden. Jeg skal ikke klage så mye ennå siden jeg har 13 dager til termin. Det er flere som er foran meg i køen...
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Ja det er spennende med Dolly! Jeg skal på kontroll hos fastlegen på fredag, så blir jeg vel sendt videre etter det vil jeg tro. Kan jo fort skje at du føder før, men det vet en jo aldri. Jeg har jo gått med disse maseriene/kynnerne eller hva det nå er i 16 dager nå. Begynner å bli veldig lei og ikke minst sliten av det. Kan det ikke bare gi seg da, eller bli ordenntlige rier?? Jaja ferdag/lørdag er det vel fullmåne, kanskje litt hjelp å få der? Hehehe.
Pogoled Skrevet 11. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2011 Ja, får håpe fullmånen hjelper.. forresten, hva er det dette med fullmåne og fødsel?? Jeg har aldri fått noen forklaring på det, bare hørt om det
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Nei si det. Dette med fullmåne og flere fødsler er vel bare en myte, men akkurat nå er jeg villig til å tro på myter hehehe Er gjort noen studier på dette og ikke noe tyder på at fullmånen starter flere fødsler...
Pogoled Skrevet 11. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2011 Hehehehe... ja, jeg og er villig til å tro på hva som helst... men hadde vært morsomt å høre forklaringen på denne myten!
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Det jeg har lest er at det er flere vannavganger rundt fullmåne. Dette kan jo ha noe med gravitasjonen å gjøre. Månen påvirker jo mye i naturen. Som flo og fjære. Vet ikke jeg altså, men om det hjelper å tro gjør jeg gjerne det. Tro kan flytte fjell vet du hehehe
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 Henger meg på den troen der altså. Har egentlig igjen 10 dager til termin, men er sååå klar for å møte veslejenta våres :-) Lykke til til dere andre som nærmer dere!
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #10 Skrevet 11. august 2011 Ja vi må tro ♥snart2barnsmor♥! Nå har vel nesten alle overtidsjentene født. Men ikke jeg 5 dager på overtid nå og det ser nok ut som om det ikke skjer noe i dag heller. Blææææ Vil ha lillegutten min ut NÅ!
Pogoled Skrevet 11. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2011 Ser det er fullmåne i kveld. Krysser ALT som krysses kan... ) Skal heie på dere som går overtid, og meg selv som fortsatt har 13 dager igjen og er MER enn fødeklar..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 11. august 2011 #12 Skrevet 11. august 2011 http://kalender-365.de/manekalender.php står i natt på denne da måtte bare sjekke håper de ikke gjør noe,..
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 #13 Skrevet 12. august 2011 Er det ikke i morgen, altså i dag, fredag, natt til lørdag det er fullmåne?? Er sånn jeg tolker kalenderen..
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 12. august 2011 #14 Skrevet 12. august 2011 6 dager igjen her og jeg har noia alt. Men går jeg over skal jeg ta de legene så hardt og si at jeg ikke har tenkt å gå mer enn en uke over, ellers blir jeg sint. Det var Var nok en fullmåne igår ja, så på den da vi kom inn fra vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå