Gå til innhold

En venninne av meg har en veldig promiskuøs seksuel adferd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bør nesten lese hele tråden, mine innlegg kom som et svar på et annet svar.

Forøvrig: Når det gjelder utroskap, f.eks, viser fler større undersøkelser at kvinner generelt er utro fordi de forelsker seg, mens menn generelt ikke behøver en døyt av forelskelse for å være utro, de er ute etter seksuell adspredelse.

Dette som eksempel på relasjonsmessige forskjeller og ulik motivasjon bak sex.

Når enkelte her feier "promiskuøsitet" bort med "pikk er pikk, følelser er følelser" osv, synes jeg det er verdt å se med et mer nyansert blikk. Hvis min venninne knullet kreti og pleti, og jeg kjente henne godt nok til å vite at motivasjonen hennes, eller beveggrunnen, egentlig var kjærlighet og et fast forhold, ville jeg tatt en god venninneprat med henne.

Hvis jeg kjente henne godt nok til å vite at hun bare var kåt og ville pule mange uten større emosjonelle behov, hadde jeg ikke brydd meg.

Skrevet

Les gjerne innlegget mitt ( kl 15.06) lenger opp, 15.03. Så forstår du at det ikke nødvendigvis handler om å være merr, men venninne.

Ikke HI

Skrevet

Og da er mitt svar til deg, les hovedinnlegget, så forstår du at det i denne saken handler om å være merr, og ikke venninne. "Hørt at hun har solgt seg" Hva er det for noe? Hvis jeg hadde "hørt at en venninne solgte seg", vel så hadde jeg snakket med venninna mi, før jeg tenkte noe som helst mer.

Skrevet

Det er jeg forsåvidt enig i 15.20, men mitt svar og min oppfordring er altså at man bør forsøke å være venninne i stedet.

Det er nettopp setningen "hørt at hun har solgt seg" som burde sette igang varsellampene.

Jeg ville spurt venninna direkte om hvorvidt dette stemte, og dersom det stemte, spurt henne om motivasjonen og om hvordan hun har det.

Dersom det ikke stempte, ville jeg spurt om hun var sterk nok til å takle ryktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...