Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Blafre f.eks har jo så mange fine. Men jeg må si jeg er mer trygg på dem i plast som kan i maskin?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Guttungen her har en i metall. Har hatt den i ca et år nå og den er like fin enda ( selv om den har gått uttallige ganger i maskina ).
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Er det ikke bare hvis det blir liggende salt og vann det begynner å ruste? Vi har en fra blafre og den er ikke rusten. Vasker den for hånd, da..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Ruster? De ruster ikke hvis du vasker og tørker dem, i oppvaskmaskina tørker jo alt temmelig fort, så ser ikke at det er sannsynlig at de ruster. Husker jeg hadde metallmatboks som skolebarn selv, for fryktelig mange år siden, den rustet ikke. Hadde den samme i 9 år, tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 eeemm, strengt tatt er det metallbokser som er SUNNE å bruke. Plastboksene er fulle av gift og metallboksene holder maten frisk og fin, så jo det er sunt å ha brødskiva rett oppi! Og jeg har aldri opplevd at noen av de har rustet, men om dine gjør det er det bare å kaste de å kjøpe nye??
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Har en metallmatboks som jeg har arvet etter morfar og den er enda fin og blank etter nesten 60 år. Har også to matbokser fra Blafre og de har holdt seg veldig godt. Heller metall enn plastikk, sier jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå