MammaHåp1 Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hei, nå har jeg endelig fått time til gyn.undersøkelse om en mnd, blodprøvene er tatt og tempratur skjema blir ferdig til jeg har time. Jeg regner med at jeg da får svar på prøvene. Er det noen som har måttet tatt opp igjen prøvene? Jeg skulle ta blodprøve dag 22, men desverre so bommetjeg med dato og tok den 23, har det noe å si? litt bekymret...Får jeg da vite hvor lang vente listen er, eller når jeg har fått time til uttak? Hvis jeg må ta lap. er det i stedenfor IVF? Er det noen som kan litt mer om dette? Jeg tar gjerne mot informasjon og råd. TAKK
MammaHåp1 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2011 *dytter* setter stor pris på svar:)
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 dytter samtidig som jeg svarer litt : ) hehe skal selv til utredningstime hos gyn, men jeg bestilte på tirsdag, så vet ikke når det blir enda. har tidligere tatt blodprøve, fikk beskjed om å ta den dag 20, men måtte ta den dag 19 pga dag 20 var på en lørdag, men det hadde ikke noe å si i følge legen. så satser på at det går bra for din del også : ) lykke til, og gjerne fortell hvordan det var/gikk : ) aner ikke hva jeg går til selv, så er litt små nervøs .... håper du finner noen som kan svare deg, kunne bare det ene spørsmålet : )
MammaHåp1 Skrevet 12. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2011 hei, takk for svar:) Jeg ringte til sykehuset i dag tidlig og fikk vite at blodprøvene var bra og at det ikke gjore noe at jeg tok den en dag seinere, så det er bare supert:) Hun sa at at det kunne ta bare noen mnd etter søknad er levert til jeg kunne ta prøverør i trondheim. Jeg skal si fra hvordan det gikk , lukke til:)
Apple80 Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 hva slags blodprøver er det det er nsakk om som må tas på et spesielt tidspunkt? Jeg og mannen min har fått time hos allmennlege på Aleris i morgen for å fylle ut søknadskjema til Rikshospitalet (prøverør), men ingen har spurt om syklus eller noe sånt.. Jeg ser bare på skjemaet at vi må ta blodprøver for HIV, hepatitt B og C og Rubella, + at jeg må ta hormonprøve AMH og han må ta sædprøve.. jeg bare håper at skjemaet kan bli sendt i morra og at ikke jeg må tilbake om en måned fordi jeg var på feil sted i syklusen...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå