Gå til innhold

Noen fra Drammen?

Silje + marsbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen unge kommende mødre fra Drammensområdet her? :) De jeg har kommet i kontakt med her har vært 28+ , ikke at det er noe galt med det, men hadde vært koselig med noen på ca samme alde som meg :) jeg er 20 år og 7+5 nå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 19 år, og kommer fra nedre eiker. Det er rett utenfor drammen :) Jeg er rundt 5-6 uker på vei :) Jeg skal til legen den 30 august, da får jeg vite mye ekstakt hvor langt jeg er på vet :) Jeg skal nok ha babyen min en gang i April :) Hva med deg? :)

Skrevet

Jeg er fra nedre eiker :) Det er rett utenfor Drammen :) Jeg er i uke 5 eller 6, så skal ha babyen i April en gang :) Jeg er 19 år, men er kanskje 20 når jeg får nurket :D Jeg skal til legen den 30 August, da får jeg vite hvor langt jeg er på vei :) Hvor i Drammen er det du bor? :)

Skrevet

vops :P PC klikka litt så fikk skrivd 2 ganger :P hehe

Skrevet

He he.. Fort gjort det der :)

Jeg er 20 og 9(+0) i dag. Skal på UL på mandag, så får se om de skyver meg litt fram eller tilbake :)

Spennende!

Skrevet

Så gøy :D Jeg skal nok ikke på UL på en stund :P Er bare 5 eller 6 uker på vei.. Har ikke hvert hos legen ennå, skal dit den 30 :) Hvor i drammen er det du bor? :)

Skrevet

Spennende :) jeg bor på Åssia :)

Skrevet

det er bare 10 min unna meg det :P jeg bor i krokstadelva :)

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg bor nesten ved åssiden, blir 20 i oktober, er nå 12 uker + 2 dager

Skrevet

Like langt på vei som meg du da, maria1991 :) Jeg bor på Åssia, så ikke så langt unna heller ;) koselig! Hvordan går det med deg? Så den tråden om abort og sånt. Godt det ikke endte sånn!

Skrevet

Heihei!

Er 20 år selv, og fra Drammen! :)

er cirka 13 uker på vei!

Greit med folk på egen alder ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...