Gå til innhold

Da tusler jeg inn hit igjen :-)

ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal prøve på nr 2 nå!

Lillegutt ble 2 i april, så er på tide med småsøsken! Vi hadde håpet på 2 år mellom barna, men jeg har hatt store problemer med bekkenet etter forrige fødsel. Det har utsatt planene for oss, men nå er jeg mye bedre og nå satser vi på at kroppen holder! Fått grønt lys fra fysio/manuellterapeuten min :-)

Vi har hoppet til køys to dager på rad nå, men jeg venter ikke el før i slutten av uka så hvis det skal klaffe denne pp må vi nok henge i noen dager til ;)

Men er ikke krise om det ikke sitter før neste pp heller. Ser for meg at to barn født med mindre enn (3 år) og to ukers mellomrom kan bli litt heftig selskapsmessig og økonomisk ;p Altså, lillegutt er født 25 april, og evt termin på neste blir 8.mai. Og jeg må ha planlagt ks pga store skader etter forrige fødsel... Så derfor kan det kanskje være bedre med junibarn ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo og velkommen hit! Vi også prøver på nr2:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hallo og velkommen!

Vi prøver også på nr 2. Har en som ble 2 i august! Skal ta test i neste uke. Da finner jeg ut om det bli maibaby!

Lykke til!

Skrevet

Vi skal også prøve på nr 2. Har ei jente som ble 2 år i juli. Har fått positiv eggeløsningtest i dag, så da får vi kjøre på.. :)

Skrevet

Vi prøver oss på nr. 2 vi også. Første er 5 1/2 og vi har ikke kunnet prøve før da jeg har hatt en kreftdiagnose med cellegift og stråling. Etter behandling har jeg slitt med noe som kalles fatigue, et tretthetssyndrom som er vanlig etter det jeg har vært gjennom. Men nå føler jeg at energien er på vei opp og jeg er frisk, ikke minst!!!

Livet smiler og jeg er glad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...