Gå til innhold

Severin...noen som liker det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir til at jeg tenker litt Severin Suveren... Men jeg kjente en Severin da jeg gikk på ungdomsskolen, så jeg kan jo forsåvidt assosiere navnet med virkelige personer også.

Uansett så vet jeg at om dere velger å bruke Severin, så vil det ikke ta lange stunda før alle venner og bekjente assosierer navnet med akkurat gutten deres :)

Jeg synes vel ikke at Severin er så veldig pent et navn, men det er bare min personlige mening, og vi er så forskjellige.

Så på et av de andre forumene at det er snakk om oppkalling etter din oldefar, og det er jo kjempekoselig :)

Jeg synes Severin er et greit navn, litt tungt kanskje. Jeg ville skrive og uttale det Severin. Flertallet er tydeligvis enig i det, og dermed minsker sjansen for feilskriving.

Du søkte på mannsnavnet: Severin

Det er 298 menn som har Severin som første fornavn.

Det er 224 menn som har Severin som eneste fornavn.

Du søkte på mannsnavnet: Sevrin

Det er 33 menn som har Sevrin som første fornavn.

Det er 20 menn som har Sevrin som eneste fornavn.

Enig i at Severin er den mest brukte skrvemåten. Jeg kjenner 5 som skriver Severin og 1 som skriver Sevrin, navnet uttales likt her uansett. Men når man kommer til andre steder i landet risikerer man at det blir uttalt som i Severin Suveren. Jeg får helt frysninger ved tanken..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...