Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 IKKE brunkrem! Det er det verste jeg ser. Men jeg er så hvit at jeg er nesten blå, så lurer på om det er noen som har erfaring med disse kremene som skal gi LITT farge og glød:-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jeg er hvit. Brukte en periode en krem fra .. Husker ikke. Bioterm. Anti-fatigue het den. Den var en lett selvbruning. Smurte et lag om morgenen hver dag. Ble aldri brun, men så alltid forfrisket ut. Den gikk ut av produksjon, men det er sikkert noe tilsvarende. Det er jegsikker på. Spør på parfymeri.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Jeg har en dior "selvbrunings" krem. Den er veldig tynn og lett og tørker veldlig kjapt inn i huden. Ikke er den fetende på noen måte heller. Vært kjempe fornøyd med denne og får skikkelig fin og gyllen farge Absolutt å anbefale. Jeg er heller ikke den som bruker brunkrem, så dette fungerer kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Jeg bruker en Nivea spraytan eller noe i den duren, husker ikke helt navnet. Men det er en selvbruningspray, lager ingen skjolder eller ujevnheter og tørker med en gang. Skal holdes 40 cm fra kroppen når du sprayer, så du blir ikke våt Kjenner du at du blir våt så holder du sprayen for nære. Kjempegod! Har blitt gylden og fin av den, og jeg har en veldig lys hud
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 fnis.... jeg leste hvit HUND.... og skjønte virkelig ikke hva du skulle med en krem som kunne gjøre den mer gyllen.... Men dessverre jeg har ikke noe svar til deg altså.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Denne liker jeg, bruker den mest i ansikt/hals-området. Smører den på om kvelden. Selges på de fleste apotek. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-834989.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå