Gå til innhold

Noen fra fredrikstad her

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkt d kunne vært hreit å "treffe" flere fra samme by som prøver på det samme som kan være der medf positive ord når ting er litt mørkt og som faktisk sitter i den samme båten med å prøve å bli gravide

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er :)

Har jo ikke vært prøver så lenge, men hadde vært hyggelig å hatt noen å snakke med om de samme greiene. Føler ikke for å mase for mye på gubben som ikke finner mensen og eggløsning så spennende :P

Skrevet

Hei! Jeg bor også i Fredrikstad, men jeg er ikke herfa.

Skrevet

Fra Fredrikstad, men bor nå i særp da.. Prøver på andre mann, og er nå i 3. pp. Håper på en liten spire snart:)

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Så morro med fler da. Kan vi sutre litt sammen om uforstående el, mensen som vi ikke vil komme og forhåpentlig bli gravide, ha permisjon og ha noen å kan trille tur med

Skrevet

Første pp, faktisk bare en uke. Men føles som en evighet forde. Har jo egentlig hatt lyst til å prøve lenge, men ville egentlig starte i juni men fikk ikke time til å ta ut spiralen før

Skrevet

Vi har prøvd siden april! Jeg har stort håp for denne pp da, ettersom jeg har hatt festeblødning.. Men testene er negative. Ikm 15. august. Lykke til jenter :)

Skrevet

Hei :)

Har prøvd i 18 pp vi da starter med pergo i neste pp :) så kost d r flere her og ja mannen synes ikke mens pp og el er noe spennede :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...