Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Nå er poden blitt 3 år. Ting begynner å flaske seg til. Han sover godt med skinne på beina (klumpfot), har slutta med smokk, ordner mye sjøl, kan stå opp selv og se på TV om morran. Altså er det ikke så mye stress med ham lenger Ihvertfall ikke hvis man sammenligner med hyling pga skinnenekt, masse sykehus m.m. Så jeg føler at han begynner å bli veldig stor! Han bruker fortsatt bleie da, men det går seg vel til etterhvert. Jeg begynner å få veeeldig lyst på en baby nr 2, men vi har bare 2 soverom i det nykjøpte huset vårt (dårlig planlagt, I know!) Så barna må dele soverom. Men det burde vel ikke være det største problemet i verden? Poden er i BHG 100%, både jeg og mannen har 100% fast stillinger på dagtid, vi har 2 stasjonsvogner osv osv. Alt ligger i grunn til rette, med unntak av nok soverom:p Hvis vi blir gravide "nå", så blir det rundt 4 år mellom barna. Minsten må sove inne hos oss den første tiden (frem til barnet sover på natta), men når barnet sover rundt tenke vi at barna kunne dele rom. Men hvordan er det? Har andre hatt 2 barn med et slikt aldersmellomrom på samme rom? Og hvordan er det å ha en liten en sammen med en 4 åring storebror/søster? Er det mye stress? Jeg er babysjuuuk, men føler at denne babyen må være skikkelgi tilrettelagt. Poden var planlagt, men klumpfoten kom som et sjokk, og det har preget hverdagen ganske mye, og det har gjort sitt til at babytiden var stressende og full av bekymringer. Hvis neste også får klumpfot vet vi mer om hva som vil skje osv, men tenker at det sikkert kommer til å bli en del ekstra fordetom... Noen med tanker og meninger??
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Hei, Vi får nr to om noen uker og når babyen er et år eller sover rundt så skal barna dele soverom. Eldste er 3,5 nå. Vi har gjort det slik at lek og moro foregår andre steder enn der vi sover( pga veldig små soverom). Jeg tror det kjennes trygt for små barn å ha søsken på rommet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå