zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 10. august 2011 #26 Skrevet 10. august 2011 6 dager igjen!! under ei uke! Så om 14 dager har jeg forhåpentligvis snuppa her Selv om det er igangsetting på St.Olavs etter 1 uke,så kan man gå lengre :// Utrolig babyboom for tiden,så de har ikke alltid kapasitet til og sette igang alle som er ei uke på overtid! Håper jeg slipper det og at jeg reiser inn i dag!!! Men ingen tegn enda,bortsett fra vondere kynnere.....
gledebarnet2 Skrevet 10. august 2011 #27 Skrevet 10. august 2011 6 dager igjen!!!! venter i spenning,håper det skjer noe snart....
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 10. august 2011 #29 Skrevet 10. august 2011 27 dager igjen, og tiden går såååååååå sakte... er lei rygg-og bekkenproblemer, og sure oppstøt.. men det følger jo med gleder meg skikkelig til å holde nurket nå <3
ragna79 Skrevet 10. august 2011 #30 Skrevet 10. august 2011 0 dager igjen etter UL terminen og -2 dager etter ivf terminen.. Så her går vi bare og venter og venter. Spennende dager dette her Sa akkurat til mannen att jeg kjenner jeg blir bare mer og mer lei for hver time som går.. så veit ikkje heilt hvordan dette skal ende om jeg må gå lenge over...
Mrs. Charming Skrevet 10. august 2011 Forfatter #31 Skrevet 10. august 2011 Vermillion: Da får vi ha en rød rose i håret når vi kommer inn på føden, så kjenner vi hverandre igjen. He,he,he ;-)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 10. august 2011 #32 Skrevet 10. august 2011 33 dagar - längtar till födeklar.Känns som om magen ska spricka vissa dagar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå