Gå til innhold

noen som klarer å sense hvor jeg har lagt ..

Anbefalte innlegg

den forbasska adiddas skoen til lille gutt ?! han fikk nye sko til bhg start, men nå finner vi bare en :( føler jeg har endevendt hele leiligheten :(((

har hatt de med på en flytting og håper så inderlig en ikke ble borte i flytting..

takker og bukker for tips :))

080377

Fortsetter under...

Jeg er ikkeno flink til dette men 2 ting popper opp: Ser en skyvedørsgarderobe, nederst helt til venstre der nede..... og en liten 3 skuffskommode, i nederste skuff under noe.... men det kommer også opp ett bagasjerom på en mørk bil, mørk blå? Hvorfor få jeg inn en gård med stor gårdsplass... det passer jo ikke inn i det hele tat, men der ser jeg en hvit sko med blå striper?

Som sagt dette er jeg ikke noe flink på så jeg skriver ting som popper opp, og dette kan være steder de også har vært da hehe. Vel hodet er i feriemodus og det er sikkert ikke veske hjernen flyter i, men blåbær likør ;-P

tusen takk vakringen ♥

det morsomme er at jeg fant de hvite adiddas skoene nederst i skyvedørsgarderoben på venstre side, men det er skoen til neste år :P mor hamstrer hihi

den jeg savner er sort med gullstriper, og er ikke i bilen (som også er mørke blå ;)) og den er ikke i de to kommodene jeg har som har tre skuffer.. tror jeg har innsett at jeg må kjøpe ett nytt par.. men men :)

shank u ♥♥♥♥♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...