Gå til innhold

Noen som har kjøpt eller skal kjøpe kjole på nett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DHgate selger "kinakjoler" - kopier av andre kjoler. Jeg har hørt om mange som er veldig fornøyde med kvaliteten, og andre som har vært kjempeskuffet. Så her er det nok stor variasjon. Du kan jo også gå inn på jkdress.com, de har jeg hørt mye bra om. Syr kopikjoler etter mål.

Hvis du vil ha ekte designerkjole, kan jeg anbefale bridalgown.net. Jeg kjøpte min Maggie Sottero-kjole der, den kostet 16.000,- i salongen her, og 8500,- inkl frakt, toll og avgifter fra bridalgown.net. Men da bør du bestille et år i forkant av bryllupet, for det tar laaaang tid å få kjolen derfra!

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg bestilte 3 brudekjoler fra 3 ulike leverandører, av de tre var en av dem PERFEKT (og den jeg giftet meg i), de 2 andre var håpløse. Jeg bestilte senere en kjole fra leverandøren jeg var fornøyd med første gangen - og denne gangen var kjolen grusom. Man kan altså være både heldig og uheldig, men selvfølgelig: for alle kjolene har jeg vel betalt ca 5000 , så hadde jeg kjøpt kjole i salong ville jeg nok uansett måttet betale mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...