*Miss Flua* Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 prøvde å gjemme seg for andre gang på ultralyd. Men det gikk ikke denne gangen! Jeg var overbevist om at vi skulle få ei jente, men ul viste veldig godt en liten gutt :) happyhappyhappy:):)
Hjerteskatten<3 Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Gratulerer Vi var på ul på mandag, var da 20 uker, å vi venter også en liten prins <3 LYKKE:))
strikkedilla Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Gratulerer med en gutt! Vi skal på ordinær ul i morgen og er da 21+3 etter menstermin. Gleder meg veldig til å se krapylet og finne ut om det er jente eller gutt denne gangen. Vi har ei jente på 3 fra før.
*Miss Flua* Skrevet 10. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2011 Gratulerer til deg også, babyen vår! Fantastisk å se gullet, og plutselig gikk d enda mer opp for meg hva som er i vente Lykke til imorra, strikkedilla! Du får skrive en oppdatering imorra om kjønn og eventuell forandring i termin!
Hjerteskatten<3 Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Takktakk, ja en helt nydelig opplevelse !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå