Gå til innhold

Tips til todelt regndress anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini begynner snart i bhg og jeg lurer blant annet på hvilken regndress jeg skal kjøpe.. Er det noen der ute som har noe de vil anbefale eller fraråde? Har lest testen til Foreldre&Barn, men synes ikke testvinnerene så så fine ut :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor todelt? jeg kjøpte hh heldress på g max, salg til ca 500,-

denne fungerer som parkdress + er vanntett:-)

Skrevet

Ja, tenkte først å kjøpe hel dress, men så tenkte jeg at det kunne være kjekt å ha todelt siden han da kan ha på bare bukse (med seler) feks i sandkassa eller bare jakka om han skal sitte i vogn eller noe. Tankene er ikke særlig gjennomtenkte og jeg har ingen erfaring, så aner ikke hva som er mest praktisk ;-)

Skrevet

Jeg syntes nå merket Babse fra Lindex var fin jeg.

Skrevet

Jeg synes også todelt regntøy er best, nettopp fordi da kan de slippe den klamme jakka, hvis det f.eks er litt vått på bakken men varmt i været. Hadde Bamse fra Lindex i fjor (testvinner), og er veldig godt fornøyd med det- siden det er mykt og behagelig for den lille og ikke så stivt som mange andre. Derfor var jeg veldig glad da jeg fikk kjøpt Bamse-regntøy i år også, på halv pris-salg i sommer:)

Skrevet

Todelt er som nevnt over her BEST. Da kan man ta av overdelen når det blir varmt men alikevel vått på bakken. Barn har veldig lett for å bli klamme i hele dresser.

Lindex, Cubus og Obs har bra regntøy

Skrevet

absolutt fordel med 2-delt, ikke alltid man trenger å ha jakke på eller ha bukse på :) Vi har reflex sin og den fra kappahl, veldig fornøyd med begge.

Skrevet

Takk for tips og erfaringer :-)

Spørs om vi ikke ender opp med Lindex-dressen vi også!

Skrevet

Vi har reflex sin og er veldig fornøyd med den :)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Vi har arvet to regndresser fra Reflex, så her går vi for dem hvis de er bra. Har ikke testet den ut ennå. Men det jeg ville nevne er at den dressen kan ha litt liten hette hvis ditt barn har stort hue.. Det har nemlig vår sønn, så vi har kjøpt en sydvest! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...