*SmurfeMamma* Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 vil bare fortelle om min siste erfaring med Clear blue... FØRST: jeg har to barn og var testoman da vi prøvde med begge to... så CB har jeg brukt masse, jeg kan med hånden på hjerte si jeg har iallefall brukt 200 av de på begge svangerskap om ikke mer.... nå er det over 2 år siden sist jeg tok en test, og måtte ta en nå siden tr var 10 dager forsinket. Og CB er FORANDRET... DEN VANRETTE STREKEN ER NÅ PRESSET INN I STRIPSEN I STEDE FOR Å VÆRE "INTEGRERT" I STRIPSEN SOM FØR.... ALTSÅ: jeg tok en test og den ble det jeg ville kaldt posetiv for 2 år siden... så tydelig en svak strek som var veldig sterk i den ene siden..altså den så veldig tynn ut på avstand. Panikken bredte seg og jeg tok en til litt senere på kvelden... Da kom det opp en gjevn svak strek like tykk som kontrollstreken... HJELP!! tok en til morgen etter og da kom det opp en strek etter 10 min (altså etter tiden var gått ut) den var like bred men veldig sterk i kantene på begge sider og svak i midten, samtidig som den var mye mer synelig over - tegnet, så det så ut som en T.... gikk til inkjøp av digital, siden jeg umulig kunne være gravid.. brukt kondom hver gang, så sjangsen var jo liten.. men 10 dager over tiden ble jeg usikker... testet med digital IKKE GRAVID.... (lettet) 2 timer etter kom TR... Så min konklusjon er at CB må være veeeeldig senditive blitt, nesten i overkant.... eller så har de tapt seg noe så til de grader!!!! ALDRI OPPLEVD DETTE PÅ DE 200 ANDRE JEG HAR TATT..... enten posetivt eller negativt da!!
MammaMø med to små Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jeg vet om veldig mange som har negative erfaringer med CB. (Disse med kryss). mine har vist seg å stemme begge gangene iallefall, men har hørt om flere som har opplevd å teste falskt positivt på disse.
TurboJenny87 Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Du kan ikke ha hatt en kjemisk gradviditet? Slik at egget sneier innom livmorveggen, rekker ikke å feste seg men produserer litt hcg. Nok til å forsinke mens og kanskje gi positiv test. Merkelig at så mange tester skal gi feil svar:-\ Selv bruker jeg bare Wondfo billigtester, aldri hatt noe tull med de, har sikkert tatt 200 selv, er såpass billig:-P
12Januarspire Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Jeg har brukt cb digitale tester, begge positive også tok jeg en first signal den var også positiv.. Dette er mitt første barn da, så har liksom ikke brukt noen av dem tidligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå