januar-jenta Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hei, er helt fersk i gamet ifht å ta spray. Begynte idag og har tatt 2 spray allerede, skal ta 4 spray om dagen. Det jeg lurer på er at når jeg tar sprayen så har jeg hodet litt bøyd fremover og nesesprayen loddrett oppover. Sprayer et spray og skynder meg å klemme inn neseboret der jeg har tatt sprayen. Fikk beskjed om å IKKE dra inn, for det skal inn i slimhinnene i neseboret. MEN føler at en del drypper ut av nesen, opptil flere dråper med en gang etter jeg har tatt sprayen. Er dette riktig? Drar dere litt inn for å forhindre dette? Fortell fortell, dere som kan dette her:)
dincene Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jeg har aldri hørt at man ikke kan dra innover så det er det jeg har gjort og ha blitt bra nedregulert fordi. Hvem du fikk beskjed av å ikke dra inn?
TanteTroll Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Dro inn jeg også:-) Et "sniff" i det jeg sprayet. Har blitt bra nedregulert jeg også!
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Jeg har også dratt inn. Aldri hørt eller lest at en ikke skal dra inn. Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg bare nøset.
Hansine lengter sårt Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Jeg fikk beskjed om å trekke godt inn, dra skikkelig inn for å være sikker på at jeg fikk hele dosen. Hadde cyster etter at jeg ikke hadde vært god nok på dette, og da sa legen ifra at det kunne være grunnen, altså at jeg ikke hadde fått inn sprayen riktig. Måtte da gå på større dose, trakk skikkelig inn og ble kvitt cystene. Tror du trygt kan trekke inn.
Løvetann81 Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg fikk beskjed om at sprayen skulle tas på samme måte som en vanlig nesespray, altså trekke inn samtidig som det sprayes. Jeg fikk ingen bivirkninger av sprayen og var redd den ikke hadde fungert/ at jeg ikke hadde fått i meg nok, men jeg var bra nedregulert.
lizzieliz Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Jeg er også helt fersk og startet idag som deg. Brukte det også bare som vanlig nesespry Har du forresten kjent noe? Har hatt litt hodepine idag- men det kan jo ikke gå så fort???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå