Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Føler at uansett hvilken jeg bruker setter det smak på blant annet muffins. så hva bruker dere og som ikke setter smak?
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Meierismør uten salt. Alltid. Aldri olje til baking. Eneste unntaket er pizzabunn!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2011 Oki. pleier å bruke en del melange å det funker fint, men har brukt olje når det står olje, men da skal jeg heller erstatte det med smør
knerten09+ knerteline11 Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Der jeg bruker olje i baking, bruker jeg first price matolje som er 50/50 solsikke og rapsolje, har ikke merket meg at den har satt noe smak i alle fall. Bruker stort sett olje kun i gulrotkake, brød og pizzabunn. Til søt gjærbakst og andre kaker bruker jeg enten melange eller meierismør.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Rapsolje eller soyaolje Melange hvis det skal lages søt gjærdeig eller kaker der det skal være margarin... Står det SMØR i oppskrifta er det meierismør...
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Jeg bruker VITA sin olje. Ikke noe spesiell smak av den ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå