Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg mistet for noen uker siden og gjekk rett inn i normal syklus. Vi bestemte oss med engang at vi bare skulle peile oss rett inn på el og legge inn dei aksjene som vi klarte.. Forrige graviditet hadde eg seriøst mange symptomer, og det veldig tidlig i dpo land. Akkuratt som kroppen bare visst det. vi snakker pupper som ble kjempe ømme, metallsmak i munn, murringer i mage, treg mage, humørsvingninger, lukt fra urin osv.. Nå over all formodning befinner jeg meg i dpo land, nok engang, men til nå har jeg ikke kommet over et eneste symptom. Selv når eg kjenner etter som best, gir kroppen meg ingen føringer.. Og ja, det er alt for tidlig å teste. Så til spørsmålet mitt, er det noen her som har opplevd noe lignende? ikke hatt noe symptomer mellom el og ikm, men fått uteblitt mens og testa positivt?? Eller kan jeg bare se langt etter det denne syklusen? Hilsen utolmodig så det holder... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143465314-kan-eg-f%C3%A5-stille-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-dere/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå