Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager over i dag, kjenner at jeg begynner å bli passe lei:(! ikke noe særlig tegn til fødsel her... Fått time til overtidskontroll tirsdag 16, men håper veldig at prinsen min vil komme før dette! hvordan er det med dere andre på overtid ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer LEI!

Var på overtidskontroll i går og har fått time til igangsetting imårra tidlig.Er da 10 dager på overtid uten et eneste tegn på at lillemann har tenkt å finne veien ut selv.Det var forresten en veldig okay overtidstime med dyktig lege som var grundig i alle undersøkelser.

Knøttet i magen veier bare 3,3kg tross overtid,så da ble iallefall mor kvitt èn av bekymringene sine;)

Så var det bare å få de neste laaaaange 24 timene til å smuldre opp da....

Får håpe din lille gutt finner ut av utgangsdøra sin på egenhånd.

Lykke til:)

Skrevet

Lei ja...veldi.Er 5 dager over.Har gått med 3 cm åpning i ei veke no,kynnera/rier på dagtid mn gjer seg om natta.Trur kvar kveld at i natt skjer det,mn våkna like skuffa kver morgen :( Har overtidstime fredag.

Skrevet

Huff ja signerer på denne. Er kjempelei!!

Skrevet

7 dager overtid her... overtidskontroll på fredag. Trodde jeg hadde noen rier når jeg våknet idag, men NEIDA...!

Skrevet

huff...4.dag. kjennes lenger ut! har vært klar lenge og forberedt på å få litt før...

Skrevet

Ni dager over i dag. Time til igangsetting i morgen 9.30. Det blir veldig spennende.... Noen som har erfaring med igangsetting her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...