Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #26 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg har en veninne som har en veldig "sta" mann. De hadde et kjæresteforhold i 6 mnd. Veninna mi begynte å bli veldig lei av at de aldri ble "sammen på ordentlig"... Hun spurte gang på gang om de ikke var kjærester snart, men han sa han ikke var klar for det. Ingen av de har barn eller andre å ta hensyn til. Jeg tenkte i mitt stille sinn at han ikke var interessert og var redd for at veninna mi kom til å bli såret - at han bare var ute etter sex. Heldigvis ordnet det seg en dag, jeg vet ikke om hun sa "alt eller ingenting" til han eller om han plutselig følte seg klar for et skikkelig kjæresteforhold - men de har i hvertfall vært sammen i over 1 år nå Han må mases litt på ellers også. Han er snart 30 år men bodde i et kollektiv. Veninna mi har en fin leilighet og ønsket at han skulle flytte inn etterhvert - men nei, det ville han ikke for han likte å bo med vennene sine. Etterhvert skulle min veninne ta over en annen leilighet og ymptet frempå om at det ikke var vits i å betale på to leiligheter. Det var 2 månder til hun skulle overta leiligheten. Vel, da sa han seg enig i det og ville flytte inn til henne. Min veninne fikk en god nyhet om at hun fikk flytte inn i leiligheten 1 mnd før tiden. Da slo han seg vrang igjen, og sa at da får hun bo der en mnd uten han for han vil ikke flytte inn med henne før om akkurat 2 mnd.. Osv osv. Litt treig av seg ja ;-) (Han hadde ikke problemer med oppsigelsestiden i kollektivet). Men de er lykkelige nå, og har det godt sammen - men innimellom får jeg en oppgitt veninne på tråden som forteller om en sta mann som må mases på. Håper det ordner seg for deg HI. LYKKE til :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143465238-flere-med-treige-menn-som-m%C3%A5-mases-p%C3%A5/page/2/#findComment-143467849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå