Lillegull2011 Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Har de siste dagene hatt veldig vondt i ryggen, både nederst og oppover på sidene fremover, type "mensensmerter" I tillegg har jeg hatt kynnere som har vært vondere enn vanlig. Har også hatt løs mage. Våkner til og med om natten av disse smertene her og må opp å "henge" over en stol, sofa o.l. Kan dette være begynnelsen på noe?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jag har haft det sån i 3 veckor - dessvärre! Tips är att ta paracet mot mensen smärtorna, det hjälper faktiskt. Och var HELT lov när jag frågade föden!
tommine Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Er nok modning som er på gang ja.. Når disse "takene" i rygg/mage begynner å bli regelmessige så er det rier. Mange går med disse modningssmertene i noen uker før fødsel. Husker jeg var veldig dårlig i magen (diare) et par dager før fødselen sist gang.... Lykke til:)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Har også hatt masse mensensmerter, og vonde kynnere...går sånn av og på, og har hatt det slik i 1 uke nå...er i uke 33, så tror nok det bare er modning...og håper det hjelper til en fortere fødsel ;-)
Lillegull2011 Skrevet 10. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2011 Takk for svar alle sammen Er utrolig vonde og irriterende smerter, men de er helt uregelmessige og inntil de blir det må jeg nok smøre meg med tålmodighet.. Vil ikke ta altfor mange paracet heller, da kunne det lett blitt en pakke til dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå