Gå til innhold

Rett hårfeste i nakken=jente som nestemann, spisst hårfeste=gutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, kanskje jeg ikke forklarte meg godt nok!

Altså som et "kjerringråd" kan du, hvis du har barn fra før, se hvilket kjønn det neste blir. Se i nakken på det yngste barnet, er hårfeste rett av/bort så blir det jente neste gang, er hårfeste i en spiss så blir det gutt.

Stemmer ikke hos meg og mine søsken. Jeg har spisst hårfeste ( det har forresten min mor og. ) og min lillesøster har spisst.

Har forresten hørt omvendt, da stemmer det jo for oss værtfall. Min mor har også bare søstre.

et stemmer hos oss.

størstemann har spisst, vi fikk en gutt, denne gutten har rett og vi fikk ei jente. jenta har rett men vi har ikke flere barn så skal bli spennende å se hva som kommer neste gang.

Annonse

Kjære vene...

Hvis alternativet er a eller b, vil det jo være 50/50 om det blir innfridd eller ikke. Derfor kan sikkert bortimot 50% her inne si at det stemmer. Hvordan i alle dager skal et barns hårfeste ha innvirkning på hva slags kjønn det er på den sædcella som vinner kampen i neste omgang?

Hos oss stemte det derfor også i 50 % av tilfellene. Alle mine har rett hårfeste, og jeg har gutt, jente (riktig i følge teori), jente(feil i følge teori). Sjokkerende! Det må jo være noe i det siden nummer to faktisk ble en jente, slik min sønns hårfeste sa...

Ta nå ikke dette så dødsseriøst da, det er jo bare for moroskyld!

Akkurat som ringtesten, den kinesiske fødselskalenderen osv.

Selv har jeg 4 barn (3 jenter og en gutt) og det stemmer utrolig nok:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...