Miss_Mina Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 da flytter jeg meg over i 2. trimester, ettersom jeg nå er midt i uke 13:) kvalmen har lettet, ikke lenger så trøtt hele tiden, får faktisk gjort ting både ute og hjemme, og matlysten er så absolutt på plass:) var ikke akkuratt sånn jeg hadde det for noen ganske få uker siden, en trøst for andre som er i like laber form kanskje? Vel, til alle her, lykke til videre, vi sees vel snart i "neste akt" av dette eventyret;)
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jaaaaaa kjempe trøst Lykke til i 2. Tri
Småting Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 TAKK! Kos deg videre - satser på å hoppe etter deg om noen få uker :-)
Miss_Mina Skrevet 9. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2011 takk for det, og ja vi ses nok snart;) fint om det kan hjelpe andre å høre, for gudbedre for noen slitsomme uker det har vært siden ca uke 5, vært KONSTANT kvalm, ikke fått i meg mat nesten, alt smakte rart og ekkelt så levde på vann og suppeposer. lå på sofaen hver sjangs jeg fikk, og sovnet bare jeg så på ei pute, å hente guttungen i barnehagen og å gå på butikken var skikkellige anstrengende utfordringer og leiligheten forfalt (rengjøringsmessig) og jeg orket absolutt ingenting. nå har alt dette snudd, og det nesten over natta! :-) så hold ut dere, vi vet alle at det er vel verdt hver eneste plage, men det er lov å si at det er sliiiitsomt mens det står på! vi gjør en kjempejobb!!! ;-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå