drømmebaby Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Er det noen her som har hatt noen symptomer i uke 3-4? Fortell meg gjerne :-)
Ballongmage Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Ja.. alt for trøtt! Kunne sovnet hvor som helst. slik jeg mistenkte at jeg var gravid. I tillegg hadde/har jeg treg mage,tett i nesen/andpusten,økt libido:P som jeg også hadde sist gang)stikkninger i høyre siden og ømme pupper.
drømmebaby Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2011 Hvor tidlig var dette? Hvis det viser seg at jeg er gravid, er jeg 3+2 nå, jeg testet negativ (CB) på søndag, men spiren er bare 1 uke gammelt isåfall, og da er det vel tidlig? men uansett - dette er syptomene jeg har: Stikking/murring (menssmerter) nederst i magen og på sidene - varierer veldig hvilken side og ofte kan det være begge sider. Jeg er jo veldig tidlig i et eventuelt svangerskap, men kan dette være en graviditet tror du? Jeg pleier bare å ha vondt dagen før uka mi, nå har jeg hatt det sånn i +/- 5 dager. Tenkte å teste meg igjen mandag morgen - håper på POSITIV :-)
drømmebaby Skrevet 9. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2011 glemte selvfølgelig å skrive de siste tingene av mine "plager".. Har veldig mye vondt i hodet, sånn ekstremt og luft i magen dagen lang kjenner du deg igjen eller er jeg på villspor? dette har jo kommet nå etter siste mens, såå.. håperhåper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå