Gå til innhold

Antall uker og kjønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

var på tidlig ul i uke 12 og fikk vite jente.. har noe med bekkenbeinet som går rett ut på jente og rett opp på gutt, er det en dyktig jordmor du skal til kan hun nok se det.. stemte på oss ihvertfall, fikk bekrefet på ordinær ul på tirsdag at vi venter jente :)))

Heisann!

På visitt fra 3.trimester her.

Er med på et forskningsprosjekt ang. fostervekst (WHO) og har til nå i sv.skapet vært på 7 3D UL'er. (Er 37+4 i dag) Første UL var i uke 12, da ville ikke jordmor si noe sikkert - ettersom "ting kunne se ganske likt ut" på dette stadiet. Men hun antydet at det var noe der, mellom bena. Andre UL var i uke 14, og vi fikk samme beskjed da. På bildene vi fikk med oss hjem, kan det virkelig se ut som en utovertiss :)

MEN så kom jeg til tredje UL, den ordinære i uke 18, og da var det ingen tvil: I magen min bor det en liten jente, som skal få navnet Anna.

Så min erfaring/anbefaling er: Ikke bli altfor skuffet om du ikke får vite kjønnet på tidlig UL. Ikke slå deg 100% til ro med svaret, OM du skulle få vite det så tidlig heller :)

Jeg var på ul i uke 13+5 og jordmor mente da at det bodde en liten gutt i magen min, men på ordinær ul i uke 18+3 lå den lille innover me kroppen så var umulig å se, men på ul i uke 20+6 var hun bombe sikker på at det var ei lita jente som gjemte seg der ;) Så kunne ikke stole på den tidlige ulèn hvertfall :-P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...