Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har sjelden eller aldri kjent at jeg har eggløsning. Har ifølge div. kalkulatorer funnet ut at jeg skal ha EL i dag. Har siden i går hatt murringer nedi magen og litt prikking/sterkere smerter på venstre side. Kan dette være eggløsningssmerter? Hvordan fortoner det seg for dere? Glad for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier å få et kraftig stikk i buken, gjerne på kveldstid. det kjennes ut som noen stikker en kniv inni der, men bare 1 gang og så er det over. ikke noen murringer over flere timer slik som det virker som du har. grunnen til at jeg har tolket dette som eggløsningssmerter er fordi dagen etter kommer det gurk ut av meg, og det er akkurat rundt samme tidspunkt i syklusen hver gang (samtidig som jeg har lyst på søtsaker og har moodswings).. :)

Skrevet

Takk for svar:-)

Tror nok ganske sikkert at dette er eggløsning ja. Skal jo være i denne tiden og har lest litt og virker som om det fortoner seg ganske forskjellig. Men siden det ligger bare på den ene siden og er mer som konstant smerte, men litt krampeaktiv over seg. Håper bare ikke det er for sent og legge inn nye aksjer i kveld. Det er nå to dager siden sist.

Blir jo helt opphengt i dette. Har mye tid å tenke på og så er det det at jeg så gjerne vil at det skal skje i akkurat denne perioden. Er så utrolig mye som skal klaffe for at ting skal passe inn når en blir gravid... Vet at vi må vente et par måneder hvis det ikke går denne gangen og det gjør det jo ikke akkurat at det er mindre stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...