Gå til innhold

helt seriøst jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alle symptomer når de blir/er gravide?

jeg har ikm til fredagen,veit ikke om jeg er gravid eller ei,har ikke noen symptomer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 6 svangerskapsuke og har ikke hatt andre symptomer enn at jeg er veldig trøtt, kan sovne midt på dagen selv om jeg sov godt hele natta gjennom, blitte litt ømme bryster og sensetvi for lukter...

Har ikke att kvalme, men brekninger, som følge av hvis jeg kjenner lukten av noe stramt, som hundebæsj på gata o.l... Hadde glemt en boks mais på benken og skulle hive den før jeg gikk gikk la meg, da lukta det sånn fra den boksen at jeg brakk meg...

Vet liksom ikke hva som er "vanlig" symptomer siden detter er mitt første barn... :)

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer da jeg var gravid forige gang. Alt føltes som normal, men TR kom ikke!! Ble gravid på pillen. Så det er nok veldig forskjellig fra person til person og graviditet til graviditet. Mange symptomer oppstår pga. psyken... Tror ikke du skal være redd om du ikke har noen. Lykke til!!

Skrevet

sist jeg var gravid (ende i sa) så hadde jeg mega ømme pupper å kjente lukter veldig godt, eller jeg kjente det luktet fisk over alt haha.men da hadde jeg tatt masse tester å alle var negative. trodde jeg hadde blitt små gal :P

men virker som alle har symptomer. derfor jeg lurer litt :)

jeg er en testoman,men prøver å la være nå. en blir jo sååå stressa. enn merker vel på kroppen om det er noe der :)

Skrevet

To av tre ganger har jeg ikke hatt symptomer i det hele tatt.

Ene gangen testet jeg fordi tanta ikke kom, mens andre gangen merket jeg ikke at tante uteble siden vi ikke planla noen baby. Testet fordi samboeren min vet at jeg blir i veldig dårlig humør i begynnelsen av et svangerskap og syns jeg var litt vanskelig å leve med:p

Skrevet

Da jeg ble gravid var den positive testen som lyn fra klar himmel. Jeg ble gravid i 4pp, og hadde absolutt ingen symptomer, men da jeg testet meg 1-3.pp mente jeg at jeg hadde alle mulige symptomer på graviditet (uten å være gravid).

Eneste grunnen til at jeg sjekket var at jeg bare skulle bekrefte for meg selv at det var ok å ta et par glass vin i et bryllup vi skulle i... men den gang ei. Både jeg og mannen min var litt utenfor under hele bryllupet etter den gedigende overraskelsen av positiv test :).

Var vel da 4 uker på vei, mens symptomene kom fra uke 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...