Gå til innhold

Normalt å IKKE være kvalm? :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått 3 positive graviditetstester men ingen spesielle symptomer, annet en veldig trøtt og noe ømme bryster.. Kan det drøye litt før jeg får skikkelige symptomer?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Er ikke alle som blir kvalme.. Er ikke alle som får symptomer generelt. Sist svangerskap, hadde jeg null symptomer, foruten 3 dager med kvalme rundt uke 8. Ellers var det ikke trøtthet, do løping eller noen andre symptomer.

Skrevet

Det er normalt! Jeg er 11+3 i dag og har ikke vært kvalm en eneste dag. Jeg har vært ekstremt trøtt og ømme bryster som har kommet og gått. Noen dager har jeg knapt følt meg gravid, andre dager har jeg vært veldig sliten og oppblåst. Graviditetssymptomer er forskjellige for alle kvinner, ingen fasit å følge. Masse lykke til :)

Skrevet

Har 3 svangerskap bak meg og har aldri vært kvalm.. :) :)

Skrevet

Vær glad du ikke er kvalm...Du mister absolutt INGENTING, tvert imot heheheh :). Dette er første graviditeten og er så kvalm at jeg ikke orker å sove med mannen engang! ja så ille har det blitt hos oss :(....uff....gleder meg synsykt til dette går over..

Skrevet

Helt normalt :D Var ikke kvalm i mine to første svangerskap, men denne gang har jeg vært ganske kvalm (uke 6/7-9).

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke vært kvalm før nå, men nå kommer kvalmen snikende når jeg ikke har spist på noen timer, og spesielt på kvelden..

Er 7+1 i dag <3

Skrevet

Det er helt vanlig å ikke ha symptomer.

Selv har jeg ikke begynt å merke så mye før uke 6...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...