LanzaroteJenta Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Sitter her med "veldige" menssmerter, spesielt i ryggen. De begynte for alvor for et par timer siden. Hadde en litt annerledes kynner i sta hvor det var som et belte som strammet nederst i magen. Har hatt det et par ganger denne uka, men det har gitt seg raskt igjen. Har ogsaa "lös mage", og er veldig varm. Jeg haaper at dette er starten paa fódselen, for jeg har jo faktisk termin i dag Krysser fingre og tär...
Vermilion Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Oioi! Det høres da virkelig sånn ut:D Masse lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Krysser alt for at det er fødsel på gang. Masse lykke til i så fall
Undretrollet Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Spennende, høres ut som at det rører seg ja LYKKE TIL!!
LanzaroteJenta Skrevet 10. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2011 Tja.... Saa gav det seg utpaa ettermiddagen da... Men har hatt mer eller mindre konstante "menssmerter" i hele natt, og de er ikke helt borte ennaa. Ikke like sterke som i gaar, men dog. Jeg er jo bare 1 dag over saa jeg faar vel bare bite det i meg og vente jeg som alle andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå