Tøffe Tøflus Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hva må de ha plass til der? Har sett noen veldig søte, men er redd de blir for små oppi (4 liter), men neste hakk blir så fryktelig stort. Hun må jo kunne ha den på ryggen uten at den subber i bakken, liksom..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 En 1-åring trenger nok mest sannsynlig ingen barnehagesekk. I barnehagen vår går de hvertfall aldri på tur med egen sekk når de er så små. Stort sett går de tur på formiddagen og er tilbake i barnehagen til lunsj og soving. Matpakke trenger de ikke å ha med fordi de får all mat i barnehagen og skiftetøy har jeg med i en kiwipose. En sekk på 4liter blir nok for liten når de begynner å gå tur også, for da bør det være plass til matpakke, drikke + bleie og klesskift.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Du får sekker på 7 og 10 liter, som er fine bhgsekker.. ) Til Anonym 14.42, mange barn må ha med matpakke i bhg - vi må ha med hvis ungene skal spise frokost i bhg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Tror ikke 1-åringene bærer sekken selv noen steder jeg kjenner til. Vi har en "voksen-sekk", poden ville aldri kunne bære den selv. Den må romme alt regntøyet, ekstra skift, høstdressen + matpakke. Alle ting vi tar med hjem over helga. Når vår bhg drar på tur samler de matbokser og drikkeflasker i en felles stor sekk som en av de voksne bærer.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 I sekken til min gutt har vi et ekstra skift liggende, så slipper det å ligge så mye i skapet. Vi har også med matboks(frokost) hver dag, og ekstra luer, votter, sokker, skjerf når den tid kommer. Men gutten min bærer aldri sekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå