Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Takk for tips! Studerer lista og håper på finvær - i dag er det så kaldt at deg ikke ville forundra meg om det sludda, og all nedbør kommer sidelengs, da vil jeg nok heller ha pledd-tjeneste på søndag... Men kanskje dette er det endelige året da jeg faktisk klarer å få med meg hagedagen, jeg krysser fingre!

Gjest amandine

Jeg håper jeg får tid til å nyte min egen hage, jeg. I all sin ugresshet.. Se at villnisset bak trampolinen tar mer og mer overhånd mens vaffelproduksjonen i solkroken går strykende. Kjenne duften fra den lilla rosen som står ved det gamle plommetreet som er halvveis nedsaget og nå snart dekket av eføy.

Jeg skal tenke litt på alt det jeg burde ha gjort, malt rekkverket rundt nevnte solkrok, for eksempel, og så skal jeg hente meg en ny kopp med kaffe og legge luftige planer for neste år.. Meg i et nøtteskall.

God søndag!

Gjest sug lut

Steke vafler ute er rimelig nær himmelen, ja. Kanskje en fin ting å gjøre i ettermiddag om været holder. Jeg har ikke ugras, jeg :D

Jeg har funnet meg en hage å gå til på søndag, dvs noen andre har funnet en hage å ta meg med til, etter sigende masse gamle stauder. Gleder meg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...