MammaMø med to små Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 ..hva slags symptomer har dere? Jeg har litt svingende symptomer men det som hele tiden kommer igjen er: -Småkvalm ofte. Kommer i bølger gjennom hele dagen -Så utrolig sliten og trøtt hele tiden. Helt tappet for energi! -Skikkelig intense murringer i magen -Ordentlig verking i korsryggen -Småsvimmel til tider Jeg er 6+4 i dag:)
lillevirre Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Hei. Jeg er 6+6. Jeg har omtrent de samme symptomene som deg. Bortsett fra at jeg ikke er småkvalm, jeg er drit-kvalm... Det har medført at jeg kaster opp litt innimellom. Alt fra 1-4 ganger om dagen. Kan også få noen runder med brekninger. Ikke noe morro... Ellers er jeg også litt svimmel innimellom, trøtt, og har smerter/ubehag i nedre mageregion/lyske/korsrygg.... Så du er ikke alene... Bare håper at det girseg snart. Ihvertfall kvalmn. Skal på ferie fra Lørdag, og hadde vært deilig å slippe å være kvalm da...
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg er 7+1 og jeg er mye småkvalm og sliten og trøtt. Ellers ingen forandringer
MammaMø med to små Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2011 guuud nå har kvalmen virkelig innhentet meg! er så kvalm og uggen! Sliten og slapp, trøtt og verker i ryggen! æsj!:/ er 7 uker i dag.. DET er jo noe å juble for, men var ikke kvalm når jeg gikk gravid sist, så hadde håpet på å slippe unna denne gangen også... Har som tidligere nevnt vært småkvalm i perioder av dagen, men i kveld har jeg virkelig vært skikkelig kvalm! I går brakk jeg meg til og med da jeg skulle spise en brødskive...Måtte bare kaste hele skiva, fikk ikke ned en eneste bit.. Klarer virkelig ikke spise før langt utpå dagen... Uff, det er vel ikke helt bra men... :/ hvordan er formen til dere andre da?
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Jeg er også blitt mer kvalm nå, er 7+4 i dag. Er nå også litt kvalm på kveldene. Har sluttet å bruke elektrisk tannbørste, hihi, den blir jeg kjempekvalm av å ha i munnen. Må jo se humoren i det. Ser oss damer setter oss ned og skal nyte et godt måltid, og så kommer det rare grimaser og vi nesten tvinger ned maten. Stakkars ungene mine som må se på mammaen sin for tiden Krysser fingrene for at vi alle blir bedre etterhvert
Icegirl84 Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Jeg er 6+5 idag og har nøyaktig samme liste som deg Jubeldumbo<3marsbaby2012<3 Til deg/dere som sliter med frokosten. Jeg sliter også med brødmat på morgenen så her går det mye i yoghurt, gjerne Go'morgen. Noen som har prøvd det? Jeg får ihvertfall i meg litt næring da.
MammaMø med to små Skrevet 12. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2011 Takk for tips:) Eneste jeg får ned om dagen er knekkebrød, middagsmat (blir kvalm etter middag da!) og kjeks! All typer kjeks:p Spiser sånne mini chocolate chip cookies nå DET får jeg ned, men brødskive? Neh!
LilleGull-12 Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Høres kjent ut alt dere skriver om. Jeg har også skikkelig vondt i puppene, tåler ikke at man kommer bort de... Har dere prøv sea band, dere som sliter med kvalmen? Jeg har kjøpt, og det hjelper meg gjennom dagene. Er ikke så kvalm når jeg bruker dem. Så det er verd å prøve ) Jeg er 6+6
Icegirl84 Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Jeg har funnet ut at jeg må spise mindre måltider, ellers kommer kvalmen snikende... Så ingen store middager på meg... Men jeg blir fort kvalm av mye vann så det går i Familiens eplejus (tidligere Lavsyre) Den fungerer også når jeg har vært syk med influensa og ikke kan drikke vann. Kanskje noe for dem som sliter med kvalme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå