Gå til innhold

Nesten halvveis jo. :-)

Anbefalte innlegg

Var hos kiropraktoren igår så sier ho 3 uker til ca så er du halvveis. :-) De har faktisk ikke eg tenkt på. Skremmende tanke snart halvveis. Gud hvor er denne tiden blitt av.

Men inatt våknet eg å måtte på do var ferdig å tisse begynte de på nytt å renne,men noe var rart syns eg. Tok papir å tørket meg da de kom blod(lys rosa) og slim. Og sterke smerter hadde eg og i magen. Var hos legen idag fikk høre et sterkt hjerte som slo 144 i min. :-) Dei på sjukehuset syns siden legen hadde hørt et flott sterkt hjerte slå var det ikke grunn til bekymring. Men måtte ta kontakt igjen vist kom mer smerte eller blod. Eg slev tror det er kroppen som sier ro deg ned du er ikke superwomen. Begynte jobb sist uke etter ferie å en annen sjukemeld.

Off ble mye her nå.. får avslutte..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143463388-nesten-halvveis-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei tiden gaar egentlig veldig fort, men siden vi alle bare venter paa slutten saa föles det saa mye lenger;)

Det er da ikke saa mange ganger i livet en kvinne skal gaa gravid? Saa i denne perioden har hun da full rett til aa tenke MYE paa seg selv, sin helse og den lilles velvaere! Saa föler du deg ikke i form eller trenger en hvil saa ta deg en SM til, og d... i hva andre bedrevitere og superwomans maatte mene om det!! Ta vare paa helsa di du.

Det gaar nok bra skal du se.

Lykke til da:))

Takk.. Ja legen sa eg måtte vertfall ut uken til eg skulle til fastlegen på fredag. Ja eg må lære å bli mer egoistisk, det er noe alle forteller meg i det siste. Men er ikke lett når du trivs med verdens beste team på jobb. Og verdens mest fantastiske barnegruppe(jobbe i bhg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...