ninairen Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hurra Var på sykehuset for å finne ut hva vi skulle gjøre siden babyen lå i seteleie enda, uke 37+2, da jeg kom inn å vi skulle ta UL sa legen at babyen hadde snudd seg så nå ligger han/hun med hode ned Ekstremt glad Hadde grudd meg masse til eventuell forsøk på å snu
Knotten & lille persille Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Så bra! Tenkte på deg tidligere og lurte på hvordan det gikk:-) Det gir meg håp. Kan kjenne tydelig hodet oppunder ribbena mine, men har jo fortsatt litt tid på å snu seg, er 35+3 idag:-)
Mulline Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Åååå så bra! Da kan du slappe av med en bekymring mindre, og bare se fram mot fødsel! Lykke til Knotten & lille persille med tumulter i magen!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Det var veldig godt nytt! Gratulerer så masse, nå er det bare å glede seg til fødsel! Her er hodet festet.
Cruella De Vil Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Så bra, flinke babyen som skjønner at h*n må legge seg riktig vei i tide.
Pogoled Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Så bra:) Det samme skjedde med meg og jeg var suuuper glad!
Petrine +spire=❤ Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Kan tenke meg det var en stor lettelse ja Nå kan du senke skuldrene og satse på en fin fødsel
ninairen Skrevet 9. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2011 Tusen takk alle sammen:) Ja, en kjempelettelse:) Hadde ikke turt å håpe på det igrunn... Merka ekstremt mye bevegelser på søndagskvelden, og det var vondt sikkert 5-6 bevegelser.. Sånn at jeg måtte si "au" liksom Har aldri vert sånn før.. Så håpte innerst inne at han/hun dreiv på å snudde seg, men turte ikke å håpe... Så det var tydeligvis det som skjedde! Nå gjelder det bare at han/ligger sånn resten av tida.. Knotten & lille persille: Ja det er fortsatt håpe... Prøv å ikke bekymre deg (lettere sagt enn gjort.. )
jobber med saken har klart det Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Så bra:) Gutten min har snudd seg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå