Frøken Tussi Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Mini liker tydeligvis å ligge med dyna over hodet. Jeg trekker dyna ned, mens han får den over hode igjen. Om natta bruker han en annen dyne så det skjer ikke så ofte da. Kan jeg la han sove med dyna sånn, eller skal jeg fortsette å trekke den ned? Søt er han i alle fall når jeg så vidt ser enkelte deler av kroppen hans. Hehe Han er forresten 3 mnd.
Et lite nurk Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg fikk helt angst av at hun dro dyna over hodet sånn så jeg bandt dyna fast nederst i senga... Det funket fint
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg gjorde som hun over meg, bandt dyna fast nede i enden, så guttungen ikke fikk dra den over hodet sitt...
mamma med 3 jenter Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Da hadde jeg brukt sovepose i stedet.
Frøken Tussi Skrevet 10. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2011 Takk for tips! Skal prøve å binde fast dyna =)
April11<3April15 Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Vi tok i bruk nattpose vi:) jeg slappa mer av da jeg viste at han ikke fikk dyna over seg eller sparka den av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå