Gå til innhold

hvilket kjønn venter dere og hvor mye liv er det i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi venter en liten gutt til jul:) Vår lille frosk er on and off! Noen dager er han rolig, og andre er det mye sprett.

På kvelden er han ganske aktiv. Jeg har spilt musikk for han siden uke 16, og hvis jeg glemmer det en kveld, så kjenner jeg endel dytting som at han sier "heeeeeeeey, mum.....music, please" :))

Hæææææærlig!!

Annonse

Jeg har nettopp funnet ut at jeg mest sannsynlig venter ei jente (kjæresten min har visst det siden ul i uke 20 ,men jeg ville egentlig ikke vite det. I går sprakk jeg derimot og spurte han...)

Denne huleboreren min er en riktig rolig leietaker som virkelig ikke gjør for mye av seg. Skulle faktisk ønske at det var mer liv, for det er jo herlig å kjenne! Jeg er 27+1 i dag.

Venter en jente 19 november, og her går det litt opp og ned med bevegelsene. Da vi var på tidlig ul i uke 12, var hun helt vill og sprellet så mye med armer og bein at gyn slet med å ta bilder av henne. Også på ordinær ul var det mye leven i magen. Nå er jeg 25+5 og hun er blitt litt roligere (tror jeg)... Kjenner mest til henne når jeg kjører bil, sitter foran pcen eller strekker meg godt ut på sofaen eller i sengen. Kjente ikke noe til henne før jeg var nesten 18 uker på vei, men det er fordi morkaken ligger foran. Nå sparker hun godt fra seg. Fortsatt ingen andre enn meg som har fått kjenne henne, for hun blir så sjenert når andre kommer med hånden sin..

I 20. uke her, så på UL i går at det er en liten gutt der inne:-). Kjenner ikke noe enda men har livmora foran. Var full aktivitet der inne da vi var på UL iallfall, gleder meg veldig til jeg kan kjenne det!

Annonse

andregangs, 23 uker og gutt.. han er sjeldent i ro de gangene jeg kjenner etter, har sluttet å telle aktivitetsperiodene for mange uker siden.. kjendte han første gang i uke 10-11.. han er aktiv store deler av dagen og er overraskende sterk i forhold til sin storesøster..

med jenta var hun av og på, enten veldig aktiv en periode eller veldig rolig en lengre periode..

så her er det ivertfall motsatt, generellt mye aktivitet - gutt, periodevis aktivitet - jente

Venter gutt her og i magen er det MYE liv ja, spesielt på kveldene og når jeg er kommet i seng ;o) ;p Rampen har til og med holdt meg våken omtrent en hel natt allerede :P

Har kjent liv hver dag siden uke 17 :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...