Sørlandsbaby09 Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hvordan ville dere uttalt navnet Hennie? Henny eller Henni?
LoveDove Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Henni. Men jeg ville nok skrevet det Henny. Flott navn, for øvrig.
mibella Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Skrevet slik ville jeg uttalt det Henni. Hadde jeg ikke visst om ei som heter det og hvordan hun uttaler det, hadde jeg sikkert sagt "hænny" - som det, dessverre, blir på dialekten min (uansett skrivemåte). Synes det er penest både skrevet og uttalt "Henny", selv om jeg ikke er veldig fan av navnet selv.
☆☆☆ Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Ville skrevet Henny. Uttalen ville jeg tenkt var den samme uansett skrivemåte...
sommertiara Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Skal vel uttales henni? Vanligste skrivemåten er Henny så hadde jeg vært deg ville jeg skrevet det sånn.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Hennie ville jeg uttalt Henni (men jeg oppfatter det som et etternavn) Henny ville jeg uttalt Henny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå