linaa Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 herregud! har ikke gått oppp for meg ennå. 6 positive tester + clearblue testen sto det gravid på! Jeg er gravid! Til dere allle andre slitere som prøver å bli gravid! det er håp. jeg Har prøvd i maaange år! å endelig! krysse fingra for alt går bra jeg nå! Pergo Hjelper!!) Kom dere til GYN å få det dere som sliter !)
Trilletrill Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Grattis Linaa:) Det er alltid så hyggelig når noen kommer med en slik gla`melding! Nå skal spiren sitte der trygt og godt i ni mnd og bli til en skjønn liten bebis! Klem
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 gratulerer sååå mye måtte den lille spira klamre seg fast <3
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Gratulerer så mye linaa! Fantastisk å høre :-) Lykke til fremover:-)
snuppo Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 vil også prøve pergo...men det tar 2 mnd å komme til utredning,....bare å vente, leser det er mange som blir gravide når de begynner på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå