alexmommytobe Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 har de siste dagene hatt SYKT mye stikkninger nedover hver gang jeg beveger meg. det er saa gale at om jeg er ute paa tur saa maa jeg stoppe opp naar det staar paa som verst ellers foler jeg ungen er paa vei ut! nesten som ungen driver aa plukker langt nedi greiene og prover aa finne utgangen veldig ubehagelig! er det andre som har det saann?? hva kan det vere? tegn paa at hodet er paa vei til aa feste seg? modning? har ogsaa masse kynnere dagen lang, men ingen som er spesielt smertefulle... er forresten 34 uker naa..
Hermine87 Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Ja jeg har dette, kjennes ut som om det kommer en arm ut av og til;p tror bare det er knøttet som beveger seg/er borti nerver langt det nede, men slett ikke behagelig
Mamma i lykkerus Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg og merker dette, spesielt når jeg er ute og går tur eller ligger med beina litt spredd i senga. Helt normalt ifølge jordmor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå