Gå til innhold

Til dere som har hatt festeblødning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 5 dager dpo ca fikk jeg fått veldig lite, men brunaktig utflod (ekkelt). Har hatt det i 3 dager nå. Tror kanskje det er festeblødning for IKM er 15 august. Jeg har lest at bare 30% av gravide får dette. Rart egentlig...

Men det jeg lurer på er om noen har hatt festeblødning uten at det har ført til graviditet? Jeg har prøvd i 5 mndr nå og håper det snart klaffer!! Hvor mange dager etter festeblødning testet dere positivt? Jeg har aldri hatt en syklus på 21 dager før (vanligvis er den på 29) så jeg er egentlig ganske sikker på at det er festeblødning :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer på akkurat det samme... lurer også på hvor mye som faktisk kommer ut under en festeblødning og hvor lenge det kan vare...??

jeg hadde lyserosa utflod en gang 31.juli på kvelden og en gang på morgenen 1.august, men veldig små mengder hver gang... jeg trodde først det måtte være festeblødning, men nå når jeg har tatt flere graviditetstester og de har vist negativ begynner jeg å lure på om det kan ha vært blødning ifm eggløsning.. men det kan ikke ha vært eggløsning heller fordi jeg vet hvordan humøret mitt er under eggløsning, hvor mye lyst jeg har på forskjellige søtsaker osv...så eggløsning må ha vært rundt 25.juli....

beklager, i'm just rambling on. bobler over av frustrasjon her nå når mensen uteblir og testene viser negativt....

Skrevet

jeg hadde festeblødning nesten lik spotting jeg pleier å ha før tr. men denne gangen var det bare bittelitt og varte ikke til ikm. hadde ikke festeblødning sist gang.

Skrevet

Ser ut som om vi er i samme situasjon da. Jeg tok en test nå på morgenen siden det er 9dpo ca.. den var negativ. Jeg vet at det er litt tidlig, men jeg er så utålmodig. Jeg skal gifte meg juli neste år, så det hadde passet veldig bra denne mnd. Men men... må nok bare innse at det ikke går an å kontrollere det. Det er så irriterende med de som sier at "det er ikke noe problem å bli gravid, du må bare ha sex rundt eggløsning"... jassa ja.. det visste jeg ikke....

Skrevet

Så hyggelig å se at du skal gifte deg beste sommer! Det skal jeg og, 4. august:) Håper virkelig det klaffer denne gangen:) Har du begynt å planlegge noe rundt bryllupet ennå? Lykke til med babyprøvingen!

Skrevet

Gratulerer til deg mia_maria :) Prøver du også å få baby i god tid før bryllupet? Vi har booket kirke og sted for festen.. og jeg har kjøpt kjole :) Men ellers så prøver vi å roe ned litt for vi liker godt å planlegge.. det skal sies at neste all alkoholen er handlet inn.. hehe.

Skrevet

Vi har også booket kirke og lokale. Ikke kjøpt kjole ennå, men funnet den jeg vil ha. Tror kanskje jeg skal bestille på nett. Litt usikker men det er så billig at hvis jeg ikke blir fornøyd så kan jeg gi den bort og kjøpe en i butikk her:) Vi kan dessverre ikke ha med drikke, så her spares det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...