Gå til innhold

Har gjort noe veldig dumt... Jeg er litt redd nå..

Anbefalte innlegg

ikke bry deg om sure kjerringer. ingen vits å kjefte i ettertid for det ser da ut som du har lært av feilene på en grusom måte.

ta testen i morgen så slipper du å leve i uvissthet hvertall! lykke til :)

Fortsetter under...

Prøver å heve meg over det men..

Skal prøve å stikke innom apoteket nå, bare jeg får kommet meg av gårde. Eller prøve å se innom noen butikker etter test. Stenger vel ikke før 17.00 leste jeg.. (apotek)..

Takk! :)

Her er det jammen mange bitre gamle sure kjerringer! Du er ikke særlig oppegående som lar deg lure slik og for andre gang? Får bare håpe at du ikke er gravid og at du har lært at kondom skal på eller begynne med prevansjon selv. Ønsker deg alt godt HI ;)

Hun har tatt 1 abort fordi hun har knuller rundt som en kanin , UTEN prevensjon.

SÅ er hun så DUM ar hun presterer å ha sex enda en gang uten å beskytte seg. Da vil jeg faktisk velge å si at hun bruker abort som prevensjon.

Forstår godt at HI er redd hun er gravid, for det vil bli særdeles PINLIG med enda en abort pga IDIOTI.

Håper nesten at hun får seg en positiv test, men når man ikke er utstyrt med hjerne, så skal det vel godt gjøres å lære på den harde måten

Annonse

Mest sannsynlig har det gått helt bra. Ikke vær redd.

Kom deg til apoteket å ta denne angrepillen. Jeg har tatt den en gang og fikk ingen bivirkninger av den, og det er jo uansett bedre å få litt bivirkninger av den enn å bli gravid for deg akkurat nå likevel?

Bare ta denne pillen så fort som mulig. Dette kommer til å gå så bra skal du se.

viss eg har skjønt rett så hadde du sex, 5-6 august for det var da du skrev innlegge, også sier du at du hadde mensen 1 - 4 august, da kan eg garantere at du ikkje er gravid, du er ikkje fruktbar to dager etter mensen,,, litt lurt og tenke litt før man snur opp ned på hele livet.. så kjære deg, tenke og tell og søk opp litt om kvinnens kropp og korleis den fungerer...

Angrepillen kan man jo ta inntil 3 døgn etter samleiet, og den virker fortsatt. Dette står også i pakningsvedlegget, og jeg antar at det også er en viss sikkerhetsmargin i bildet.

Mann

Første gangen jeg ble gravid var jeg sammen med en fyr som IKKE ville meg godt! Han drev med narkotika, og hersketeknikker, før dere sier jeg knuller rundt som en kanin, så vet litt mer fakta..

Vi brukte kondom da jeg var sammen med han, MEN han hadde tuklet med kondomet i forveien... Er syns egentlig ikke jeg har noe som helst grunn til å forklare meg her inne.. Men neste gang dere må gå til angrep slik, så prøv å tenk at det ligger LITT mer bak enn akkurat det dere leser.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...