Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, ninairen:)

Jeg har sovet 2 timer i natt:) Tenker jeg skal legge meg igjen så snart resten av familien er sendt ut av huset:)

Ha en fin dag:)

Skrevet

nja våken er vel å ta i. men sover ikke.

bekken vondt å mega kvalm. sovet over 6 timer men føler meg elendig selvom. men må i bhg med mini mulig jeg dupper på sofaen..

38+1 i dag, så håper lillebror finner vein ut snart...

tung, svær, sliten, halsbrann, kvalm, bekken ++++ grøss 17 kilo gjør litt i grunn... ( fra 42 kilo- 59 kilo) var 64 kilo med storebror men var 45 kilo da jeg ble gravid med han...

hmmmm

nei jeg aner ikke hvorfor jeg maser slik i halv søvenet..

ned og pakke frokost til mini og finne frem bhg klær..

Skrevet

uff, kjedelig :/

selv kan jeg ikke klage igrunn...

er 37+1 i dag, men ikke noe særlig plager.. får bare ikke sove lenger enn halv 6 tydeligvis..

skal på sykehuset angående seteleie i dag..gruer meg igrunn...

jeg har gått opp 19 kg til nå :o

Skrevet

Våken og på jobb alle rede jeg ;)

Står opp 0545 hver dag, på jobb 0700. Men, nå er det bare i dag og i morgen igjen - så er det permisjon! Herrrlig!

Skrevet

åja:) ja noen må nok jobbe :P

her har jeg hatt ferie i straks 5 uker, så begynner permisjonen i morgen :)

blir sikkert deilig med permisjon:) når har du termin?:)

ha en fin dag på jobb:)

Skrevet

Jeg var våken fra kl. 4 i natt, *gjeeeesp*! Heldigvis fikk jeg lagt meg tidlig i går (ti-tiden), så jeg fikk litt søvn, i hvert fall. Det er siste arbeidsuken min før permisjon nå, og jeg kan heldigvis ta det litt med ro på jobben, hvis ikke hadde ikke dette gått. ;)

Jeg kan ikke huske at jeg hadde så mye problemer med søvn i mitt forrige svangerskap? Kanskje det blir verre jo flere barn man har?

Skrevet

minni75: bra du har fått sove litt da :)

tror jeg sovna i 12-tida å vokna halv 6, så kan igrunn ikke klage..

men skikkelig uvandt når jeg til vanlig (når jeg hadde fri var jobb o.l.) lett kunne sove til 12 uansett når jeg la meg, plutselig vokner i 5-6 tida :P

Skrevet

Ja, det er veldig merkelig når man ikke får sove når man likevel er trøtt og sliten... Det er bra du er hjemme nå så du kan sove litt på dagtid, i hvert fall. :) Jeg gleder meg til permisjonen starter. :)

Skrevet

ja kan ikke klage sånn sett :)

hvor mange uker er du på vei?;)

Skrevet

Jeg er i uke 36 nå, så starter permisjon på mandag, og termin 4. september. :)

Skrevet

Hei ninaren!

Skal jobbe tom. i morgen, så begynner jeg på permisjonen min her :) 1.september er terminen min - men håper hun kommer i løpet av denne mnd gitt!

Har hatt 4 uker ferie, det var herlig! Tungt å begynne på jobb igjen, for 1,5 uker :) Men i morgen, er det siste dag. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...