Gå til innhold

kjenner fortsatt lite med liv :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kopierer bare det jeg skrev til jordmørene;

Har vært hos legen i uke 21 og 23 pga lite liv i magen. Og det har ikke blitt bedre. jeg kjenner rett og slett ikke spark! Eneste jeg kjenner litt små bobler en gang om dagen. Mer en det kjenner jeg faktisk ikke. Kjente spark før uke 21. Kjente første gang i uke 16/17. Og det å drikke iskald saft eller spise godteri funker ikke, har prøvd det utallige ganger. Men virker ikke som om den våkner til live, og hjelper heller ikke å skyve på magen. Ingen respons.

Har ringt til jordmor her jeg bor, men hun sier så lenge jeg kjenner NOE trenger jeg ikke å bekymre meg. Men jeg leser andre steder at andre som er like langt på vei som meg kjenner masse spark og blablabla.

Er på ferie på sørlandet nu for tiden, skal ikke hjem før 20 august. Skal jeg ta kontakt med fødeavdeling her?

Er det noen som har hatt det likt eller som har det slikt nu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur paa den lokal legevakten/födeavd. da vel?

Kan ikke skade aa sjekke en gang for mye.. Kan det ha noe med at du kanskje har morkaken liggende slik at den demper sparkene? Mener jeg har lest noe om at det kan skje. Kanskje du kan gaa til privat ultralyd for aa se om dette er tilfelle?

Jeg faar ogsaa panikk de dagene jeg kjenner lite liv. Min jordmor sier at bebis har som meg noen dager som er mer og mindre aktive, og at vi ikke kan forvente oss samme nivaaet alltid.

Haaper det ordner seg :)

Skrevet

Enig med hun over, ville ringt/tatt meg en tur til legevakta...

Heller skjekke en gang for mye enn en gang for lite..

Så slipper du å være så bekymra..:)

Skrevet

Hei !!! ta deg en tur til fødeavd. Ring med en gang. Så du får sjekka det. .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...