Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Var på sydentur med to venninner. Den ene har 4 barn, jeg 3, den andre 3. Vi endte opp med å ha heftig sex. Har vert tro mot min mann i 20 år, og plutselig er vi der nakne. Sprøtt. Nå er det tilbake til hverdagen. Kommer nok aldri til å gjøre noe slikt igjen. Mannen min fikk vite om det, og han ble mer misunnelig enn sint. Verden er gal, og sikkert jeg også. Har litt dårlig samtvittighet, men det var faktisk veldig deilig. Skal jeg bare leve med et smil rundt munnen over at jeg har gjort noe slikt? Vil gjerne ha noen kommentarer. Er dette moralsk forkastelig?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Leve med et smil om munnen hørtes ut som en god plan! ;-) Lucky you.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Selvfølgelig alkohol. Jeg blir veldig kåt av alkohol så lenge det ikke blir for mye. Nybarberte...som gjør deg ekstra følsom og kå... Tulle stripping som fortsatte til alt var av, varm kveld med mye svette...Galskap, ett svar til alt vondt og trist som skjer rundt oss. Hvorfor ikke, kanskje vi ikke lever i morgen?. Ingen av oss har noen gang vert utro før så det er ikke helt oss å gjøre noe så vilt.. Er ganske sjenerte og holder rundt det private. Dette her tørr jeg ikke å fortelle noen av mine andre venninner for å si det sånn. Det har uansett piffet opp sexlivet til meg og min mann. Det er fantastisk selv etter så mange år. Har drømt mye om damer etterpå. Jeg ser hva mannen min tenker av og til når han betrakter andre, og han ler/vi ler sammen av meg når jeg kommenterer det. Tror nok jeg har et snev av biseksualitet, men er ikke Bifil. Det betyr at jeg ikke forelsker meg i damer tror jeg, bare tenner. Tenningen blir så voldsom at jeg bare må ha mannen min...Dumt å si det men uten alkohol hadde det som skjedde nok ikke skjedd. Nå når jeg har fått det litt mer på avstand kjenner jeg av og til at jeg angrer litt også. Fordi dette er folk jeg kommer til å omgås videre.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Deilig ;-) Synes ikke du skal angre på det jeg. Har selv hatt jentesex, da sammen med mannen også. Det var utrolig deilig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Hei Jente bosatt Bergen, gift og har to barn. Jeg har ett veldig bra sexliv med min mann men kunne gjerne tenkt meg å prøve jentesex. Min mann vet om mitt ønske og har gitt meg lov til å prøve dette. Dette er en drøm jeg har hatt i sikkert 10 år men har aldri turd å ta steget fullt ut. Noen som vil dele litt mer erfaringer om dette ?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Hei Bergen. Kan du ikke komme på forumet på www.erotikknett.no Så kan jeg godt dele mine erfaringer med deg. Jeg bor ganske langt unna deg, men vi kan nå hvertfall prate litt :-) Si hvilket nick du lager deg, så tar jeg kontakt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå