Gå til innhold

Tror jeg skal våkne i 4 tida i natt og være i fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg møte gullet mitt!! Jeg er lei av å vente... Dessuten gruer jeg til fødselen, og vil derfor bare bli ferdig, så slipper jeg å tenke mer på den. Er jo 39+2, så kan jo ha flaks ;)

Er det noen andre som blir med på den?? Ca i 4 tida, så har man noen timer å sove på først, kanskje drøye til i 6 tida, så er man enda mer uthvilt ;)

Jeg ønsker iallfall meg selv og dem som er med LYKKE TIL!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med på den!!

Har termin 16... Altså 7 dager igjen når det bekker over midnatt..

Skit lei faktisk! Vil møte litjtuppa nå!

Tror også jeg kommer til og våkne på natta denne gangen. Har 1,5 time til sykehuset med ferje på 20 min medreknet :S Er spent. Har gått bra de to forrige gangene,men da bodde jeg 20 min nærmere...

Lykke til til deg også!! Gleder meg til å lese fødselshistorien din!!!! :D

Skrevet

Jeg er med!! Tar gjerne en fødsel inatt;) Hehe ja kan jo være greit med et par timer søvn først:)

Skrevet

Ja jeg er med!! 2 dager på overtid nå, 3 etter midnatt. Kjempelei, trøtt og utrolig sliten.

Skrevet

Jeg har også termin 16. og er min nr tre ;) Tror det er defor jeg gruer sånn, jeg vet akkurat hva jeg går til...Gleder meg til å lese din fødselshistorie også, spennende å se om denne nr 3 er en luring som alle sier :)

Nå bør vi gå og få oss noen timers søvn!

God natta :)

Skrevet

Hermine og Petrine : ja, da er det bare å komme seg i seng og satse på å få vondt :)

Ha en god natt de timene dere får ;) Så høres vi etterhvert... hehe...

TENK om det hadde blitt som vi håper!!

Skrevet

Min nr 3 også,så er spent på om det er en luring! :D

Sov godt damer!! Behøver og samle krefter til de lyse morgentimer!! :))))

Skrevet

Er også med! Termin onsdag! Lykke til alle sammen;)

Skrevet

*drømme drømme* Jaja vi må jo ikke gi opp håpet da! Jeg er klar NÅ jeg, men vet ikke helt om jeg har troen... Skal ihvertfall prøve å sove litt nå. Vi snakkes i 4-tiden da... Må jo oppdatere hverandre så lenge som mulig hahaha :)

Skrevet

Lykke til damer:) Håper dere sover nå:)

Den fergen, går den hele tiden?

Jeg mangler fortsatt vogn og bilsete, så min tass kan godt holde seg inni magen litt til:)

Skrevet

Ja lykke til til oss. Nå har jeg to dager igjn til ul- termin og alle vondtene fører ikke til noen verdens ting foruten at jeg får enda mer nedsatt bevegelighet. Jippi. Nå er jeg våken sent pga en aktiv krabat i magen. Er klar for fødsel i natt altså! :-) tvi tvi jenter.

Skrevet

Jepp :)

Termin i morgen (eller naa er det i dag, faktisk..) saa det kunne värt perfekt.

Skrevet

Noen som har begynt??? Jeg er ihvertfall oppe og klar, så nå fødsel kan du bare komme til meg!!!

Skrevet

Akk o ve... INGENTING vekket meg i natt! Eller minstetøtta kom inn og var kjempefornøyd (i 5 tida) fordi hun ikke hadde tisset seg ut... hehe. Litt søtt da, da vi har hatt litt trøbbel med nettene i det siste. Sengeskift er nattligdags for tiden...

Men nok om det, ellers var der ikke en murring en gang. SÅ må nok smøre meg med mer tålmodighet, men jeg er klar hver natt!!

Nå, Petrine? Ble det noe mer enn trøing i natt? Noen andre som har hatt no action, krysser fingrene for det :)

Tro om man virkelig er nødt til å gå til det steget å hive seg rundt i halmen med gubben?? Sist vi var i aksjon følte jeg meg virkelig lite grasiøs, pluss at han ikke akkurat tenner på: huff og stønn, og vent, nei, ikke sånn, det var vondt, jeg må snu meg, vi prøver heller sånn, å nei, nå må vi bare bli ferdige... ;)hehehe osv osv. Så frister ikke akkurat. MEN må man så må man!! ;)

Skrevet

Huff nei jeg er her fortsatt :( Blææææ. Våknet 2 ganger av 2 vonde rier, men det var det hehehehe. Blir ikke mye baby av det gitt :(

Så flink jente da, som ikke hadde tisset seg ut :)) Ikke noe kjekt med sengetøtskift hver natt, men det er nå bare sånn en liten periode.

Sex???? Nei det har ikke hatt noe effekt her. Har virkelig prøvd det i flere varianter, men ikke noe :( Jaja vi får se hva dagen bringer. Håper jo hele tiden ;)

Skrevet

Null action her også:/! Så skuffa da jeg virkelig hadde innstilt meg på at strippinga igår skulle ha effekt! Er visst noen stae småtroll vi har der inne!:) lurte også litt på å prøve sex igjen ikveld, men kan man gjøre det selv om man har åpning? Mtp infeksjonsfare osv? Ikke så veldig behagelig nei, hehe, men begynner å bli desperat nå;) Nei nå skal jeg jammen gå å lage sjokoladekake å spise mens jeg syns litt synd på meg selv;))

Skrevet

To rier funker ikke nei, Petrine, må visst dessverre litt mer til. Hadde vært greit om det bare var to da ;) Rart hvor lei man kan bli av å vente egentlig!! Det blir ganske altoppslukende!

Sex er et kapitell for seg selv, ja... Og så er det liksom ikke så fristende når dt ikke er garantert virkning... hehe.

Så synd at ikke strippinga fungerte, Hermine! Tror ikke det er farlig med sex om det er litt åpnong, har aldri hørt om det iallfall. Heldig du som har litt åpning da ;) da er det jo igang i det minste. Mmmmmm sjokoladekake... Det hørtes godt ut, synd jeg legger på meg 500 gram om dagen for tida. Prøver å passe meg litt, men fungerer visst dårlig.

Har levert ungene i bhg nå, og skal sette meg å se One Tree Hill og late som at jeg er på vgs igjen, og fortrenge at jeg sitter å venter på fødsel. MEN finn en feil liksom, når jeg sitter i sofaen og strikker og ser på OTH... Stemmer ikke helt overens tror jeg, men kjekt tidsfordriv :)

Ha en fin dag dere!! Vi sees nok iløpet av dagen :)

Skrevet

Man blir så utrolig lei av denne ventingen. Er noe med at en bygger opp forventningene for så å bli skuffet. Når dette skjer mange nok ganger blr en tilslutt helt motløs :(

Synd du ikke har merket noe mer Hermine, men du vet nå ihvertfall at de er moden og har litt åpning. Det er da noe. Jeg aner ikke noe fordi legen ikke ville sjekke :( Så om alle disse maseriene har noe effekt aner jeg ikke....

Sjokoladekake... Usj nei jeg eier ikke matlyst. Men kos dere dere som kan. :)

Nyt dagen med det dere skal fylle den med alle sammen :)

Hva strikker du Undretrollet?

Skrevet

Petrine: vil dem ikke sjekke?i tillegg når du har hatt så masse maserier må dem vel sjekke hvordan det ligger ann? Trodde det var vanlig nå på slutten? Undretrollet: jeg ser også tv serier, netopp ferdig me frustrerte fruer, One tree hill har jeg sett alt av, er nå igang med true blood:) får vertfall dagene til å gå bittelitt fortere:) har også lagt på meg masse de siste ukene nå, men nå spiser jeg det jeg vil ha, så får jeg ta treninga når baby har kommet:)

Skrevet

Nei han ville ikke sjekke meg :( Hører jo alle blir sjekket og strippet og alt, men ikke jeg :( Trodde også det var vanlig, men den gang ei. Spurte til og med om han ikke kunne gjøre det. Nei. Jaja jeg kan ikke gjøre noe til eller fra. Er bare redd for det at når fødselen først starter går det superfort. Forrige gikk på 2 timer og 45 min fra første rie til babyen var født.

Skrevet

Petrine: Jeg har inntrykk av at fastlegene ofte ikke ønsker å gjøre dette. Kun jm stort sett. Har kanskje noe å gjøre med kunnskap, at dette ikke er noe alle vanlige leger er trygge på, ikke vet jeg.

Lykke til med ventinga, skjønner utålmodigheten. Skulle gjerne født sjøl jeg, men har ennå 17 dager igjen, så det ville vært å snike i køen ja. Så får smøre meg med et tykt lag med tålmodighet, hehe.

Masse fødestøv sendes dere på overtid (også litt til alle dere som er nær termin, men de på overtid får få mest ;-) )

Skrevet

En mager trøst når tålmodigheten er tynnslitt, men; Det har hittil ikke skjedd at noen har blitt igjen der inne. De kommer ut til slutt :)

Uansett: Lykke til, til dere som nærmer dere.

PS Noen grunn til at dere vil at fødselen skal starte kl fire på natta forresten...?? ;-)

Skrevet

Jo det kan jo ha noe med det å gjøre knerten09+ knerteline på vei. Men burde han ikke sendt meg videre da? Når han føler at han ikke har nok kunnskap liksom...? Har ikke gått til jordmor dette sv.skapet fordi det er mangel på dem her og 1.gangs blir prioritert. Noe jeg har full forståelse for, men jeg er 4.gangs og det hadde vært greit å få en indikasjon på hvor god (dårlig) tid vi har når det først starter..

Jeg suger til meg alt av fødestøv som kommer min vei :)

Skrevet

Hehehe Vintersol

Litt humor i en lang og slitsom ventetid trenger vi :o) Joda de kommer ut til slutt. Men jeg syntes ærlig talt at slutten har vært jeg hehehe.

Nei for meg må fødselen starte når det skulle være, jeg er superklar jeg hehehe. Tror nok bare det var noen søm trengte ett par timer søvn før den store styrkeprøven hehehe.

Skrevet

Jeg er med :-D 4dager til termin :-P å idag gikk endelig siste rest av slimproppen med blodstripper i :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...